اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم مطرح کرد

ارتقاء کیفیت خدمات مراکز اسکان مسافران نوروزی در قم

استاندار قم از ستادها و نواحی اسکان آموزش و پرورش قم بازدید کرد و گفت: کیفیت خدمات مراکز اسکان مسافران نوروزی در قم ارتقا یافته است.

ارتقاء کیفیت خدمات مراکز اسکان مسافران نوروزی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش با حضور در یکی از مدارس ناحیه یک و ستاد اسکان ناحیه سه آموزش و پرورش قم، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی این مراکز قرار گرفت.

استاندار قم با اشاره به آماده‌سازی و تجهیز بیش از 550 مدرسه در قم برای اسکان مسافران نوروزی، از زحمات و تلاش‌های مسئولان آموزش و پرورش در این زمینه تقدیر کرد و گفت: مسافران نوروزی رضایت خوبی از عملکرد این مجموعه‌ها دارند.

وی اسکان را یکی از برنامه‌های محوری ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان برشمرد و افزود: باید با اطلاع رسانی مناسب به زوار و مسافران ورودی به قم زمینه استفاده حداکثری و شایسته از تمام ظرفیت‌های اسکان استان را فراهم کرد.

استاندار قم همچنین از پارکینگ طبقاتی زائر در هسته مرکزی شهر قم و تاسیسات رفاهی و خدماتی در حال احداث این مجموعه بازدید کرد و خواستار تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به زوار و مجاورین حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران شد.

انتهای پیام/78002/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول