اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران خبر داد

آمادگی شبکه بهداشت و درمان گچساران برای ارائه خدمات در روز طبیعت

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از آمادگی کامل پرسنل اداری و درمانی و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیرپوشش این شبکه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در روز طبیعت (سیزدهم فروردین) خبر داد.

آمادگی شبکه بهداشت و درمان گچساران برای ارائه خدمات در روز طبیعت

ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرسنل اداری و درمانی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ایام نوروز با برقراری کشیک‌های شبانه‌روزی خدمات مطلوب و به موقعی به مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین عموم مردم این شهرستان ارائه داده‌اند.

وی از آمادگی این شبکه در روز 13 فروردین روز طبیعت خبر داد و ابراز داشت: اورژانس‌های بین‌ راهی و بازرسان بهداشت محیط آماده ارایه خدمت هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در روز 13 فروردین تیم‌های پزشکی به همراه آمبولانس در ورودی شهر گچساران (فلکه فرودگاه) و در محور روستای آبریگون و دشتک دیل مستقر بوده و به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خدمات می‌کنند.

اسدپور یادآور شد: پزشکان و کادر درمانی و بهداشتی این شهرستان به ویژه در ایام پایانی تعطیلات نوروزی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی آماده ارائه خدمات مربوطه هستند.

وی از آمادگی تیم بهداشت محیط این شبکه برای نظارت و بازرسی از عرضه‌ کنندگان مواد غذایی در سطح شهر و مناطق زائرپذیر و گردش‌پذیر مانند امامزاده بی‌بی حکیمه(س) خبر داد.

اسدپور افزود: تیم بهداشت محیط به صورت مستمر و در ایام تعطیلات آماده ارائه خدمات بهداشتی و برخورد با متخلفان به صورت قانونی هستند.

راه‌اندازی چادر سلامت در دژ سلیمان

وی با اشاره به افزایش حضور مسافران و گردشگران نوروزی در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی عنوان کرد: گچساران در ایام نوروز یکی از مناطق محل عبور گردشگران و مسافران بوده و اورژانس بیمارستان شهید رجایی این شهرستان نیز به صورت 24 ساعته آمادگی کاملی برای ارائه خدمات مربوطه دارد.

اسدپور از استقرار تیم پزشکی در درمانگاه دیل و چادر سلامت دژ سلیمان خبر داد و گفت: با توجه به گردش‌پذیر بودن این مناطق، در دژ سلیمان برای نخستین بار چادر سلامت جهت تست و اندازه گیری فشار خون و توده بدنی مستقر شده است.

انتهای پیام/82001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول