اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شبکه بهداشت آبیک رتبه نخست ارزیابی عملکرد را کسب کرد

شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک در ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، توانست رتبه نخست را کسب کند.

شبکه بهداشت آبیک رتبه نخست ارزیابی عملکرد را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بر اساس اصل 138 و ماده 197 قانون برنامه سوم توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی کشور و در چارچوب برنامه تحول در نظام اداری، آیین نامه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور را تدوین کرد.

بر اساس این دستورالعمل، عملکرد دستگاه‌های اجرایی هر سال در دو بعد عمومی و اختصاصی مورد سنجش، ارزش‌گذاری و قضاوت قرار می‌گیرد.

بر اساس این دستورالعمل، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی با توجه به محورها و شاخص‌های برنامه تحول اداری دولت در ابعاد گوناگون صورت می‌گیرد که این محورها در طی سال‌های مختلف تغییرات زیادی کرده است ولی در کل از برنامه‌های تحول اداری تبعیت می‌کند.

در راستای اجرای این برنامه‌ها، یکی از محورهای ارزیابی و شاخص مربوط به آن، استقرار و اجرای نظام جامع مدیریت عملکرد است.

بنابراین گزارش، جهت اجرای این فرآیند، ارزیابی بر اساس محورهای عمومی ارزیابی عملکرد از واحدهای تابعه دانشگاه صورت گرفت که شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک با کسب 858 امتیاز از 1000 امتیاز شاخص کلی عملکرد، مقام نخست ارزیابی عملکرد سال 91 واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین را از بین همه شبکه‌های بهداشت و درمان استان از آن خود کند که در اسفند ماه سال گذشته این موضوع رقم خورد.

استقرار و توسعه دولت الکترونیک، عدالت استخدامی و نظام پرداخت، ساماندهی نیروی انسانی ،اصلاح ساختارها و تمرکز زدایی، استقرار نظام مدیریت عملکرد و ارتقای بهر‌ه‌وری، نهادینه سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و سلامت اداری، توانمندسازی منابع انسانی و خدمت رسانی به مردم و شهروند مداری، از مهم‌ترین محورها و عناوین شاخص‌های عمومی است که عملکرد دستگاه‌های اجرایی تابعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بر اساس آنها مورد ارزیابی قرار گرفتند.

گفتنی است، فرماندار شهرستان آبیک طی نامه‌ای به پاس تلاش و کوشش مجدانه مدیران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان آبیک در کسب مقام نخست ارزیابی عملکرد سال 91 از آنان تقدیر کرد.

فرماندار آبیک در این تقدیرنامه ضمن تبریک از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک، از تلاش و کوشش مجدانه حمید برودتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک و کارکنان این شبکه تشکر و قدردانی کرده و از خداوند منان توفیقات هرچه بیشتر مسئولان و کارکنان این شبکه را مسئلت کرده است.

انتهای پیام/77006/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول