اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

تدوین نظام پایش هدفمند برای واحدهای بهداشتی و درمانی دیلم

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: نظام پایش هدفمند برای واحدهای ستادی شبکه بهداشت تدوین می‌شود.

تدوین نظام پایش هدفمند برای واحدهای بهداشتی و درمانی دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری صبح امروز در نخستین نشست مدیریتی شبکه بهداشت و درمان در سال‌جاری اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت اجرا می‌شود و در شهرستان دیلم برنامه‌های متنوعی در نظر داریم.  

وی با اشاره به هدفمند بودن برنامه پایش واحدهای محیطی تصریح کرد: یک نظام پایش هدفمند برای واحدهای ستادی شبکه بهداشت تدوین می‌شود.

ناصری افزود: نظام پایش‌های محیطی و ستادی باید مستمر و شاخص‌پذیر باشد تا بتوانیم هر سه ماه یکبار نقاط ضعف و قوت آن را مشخص و بر اساس آن امتیازات داده و ارزیابی‌ها صورت گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم اضافه کرد: شعار امسال هفته سلامت با عنوان یک عمر سلامت، با خود مراقبتی نامگذاری شده است.

ناصری بر انجام تجزیه و تحلیل برنامه‌های سال 92 تاکید کرد و افزود: باید یک تجزیه و تحلیل جامعی از وضعیت موجود واحدهای محیطی و ستادی در پایان سال 92 انجام شود و نقاط ضعف و قوت آنها مشخص شود.

وی ابراز داشت: مسائل تاثیرپذیر در اجرای برنامه‌ها و در وضعیت موجود واحدها باید دیده شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از مسئولان واحدهای ستادی خواست تا نقطه نظرات خود در خصوص شعار امسال هفته سلامت با رویکرد خود مراقبتی را تا دوشنبه همین هفته به واحد آموزش سلامت تحویل دهند.

وی بر برگزاری نخستین کمیته تجزیه تحلیل آماری تا 20 فروردین تأکید کرد و اذعان داشت: واحدهای ستادی از هم‌اکنون شاخص‌ها و آمارهای خود را گردآوری و تجزیه تحلیل و در کمیته آماری نتایج تجزیه تحلیل‌ها را ارائه کنند.

ناصری خطاب به مسئولان واحدهای ستادی، اذعان داشت: تمام مستنداتی که تدوین می‌کنید بایستی بر اساس مورد انتظار دانشگاه باشد و تا پایان فروردین هم تمامی مستندات سال 92 آماده و مستندات سال جدید هم بر اساس همین فرمت تهیه شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول