اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر:

بیمارستان نوشهر نیازمند تغییر و تحول است

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با تاکید بر اینکه بیمارستان نوشهر نیاز به تغییر و تحول دارد گفت: بخش دیالیز تنها 6 تخت دارد که این نه تنها برای بیماران بومی بلکه برای مسافران که نیاز به خدمات دیالیزی دارند هم کفایت نمی‌کند.

بیمارستان نوشهر نیازمند تغییر و تحول است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، رحیم سیدپور بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید فرماندار نوشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان از بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوشهر یکی از شهرهای توریستی است که در ایام نوروز و تعطیلات همواره مسافران و گردشگران زیادی را میزبانی می‌کند ولی امکانات درمانی بیمارستان نوشهر به دلیل آن که نگاه کارشناسی در احداث آن صورت نگرفت تا بتوان در کنار ارائه خدمات مطلوب به جمعیت 130 هزار نفری نوشهر، خدمات مناسبی نیز به مسافران و گردشگران ارائه شود و بنابراین امکانات درمانی پاسخگوی نیازها نیست.

سیدپور با تاکید بر اینکه بیمارستان نوشهر نیاز به تغییر و تحول دارد افزود: بخش دیالیز تنها شش تخت دارد که این نه تنها برای بیماران بومی بلکه برای مسافران و گردشگرانی که نیاز به خدمات دیالیزی دارند هم کفایت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: کمبود دستگاه دیالیز سبب شد تا نتوانیم خدمات مطلوب‌تری ارائه کنیم و این سبب می‌شود تا گردشگر نتواند خدمات دیالیزی دریافت کند از این منطقه می‌رود و دیگر نوشهر را برای گذراندن ایام نوروز و تعطیلات انتخاب نمی‌کند و این خود به معنای متضرر شدن قسمتی از صنعت توریسم در نوشهر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با بیان اینکه تعداد 120 نفر برای دریافت خدمات دیالیزی ثبت‌نام و در لیست انتظار قرار گرفتند تصریح کرد: از این تعداد تاکنون فقط یک سوم سرویس‌دهی شدند و این به دلیل کمبود امکانات است که در کنار این کمبود، دفعات دیالیزی نیز کاهش پیدا می‌کند و یک بیمار دیالیزی نمی‌تواند به‌طور مطلوب خدمات دیالیزی دریافت کند.

وی اظهار کرد: در ایام غیر تعطیلات نوروزی و تابستان به‌طور متوسط 350 مراجعه کننده بومی به بیمارستان نوشهر وجود دارد که این تعداد در نوروز و تابستان به 500 نفر در روز افزایش است و به دلیل کمبود امکانات، محدودیت فضای فیزیکی و حتی نیروی انسانی با مشکلاتی در خدمات‌رسانی روبرو می‌شویم و بنابراین بیمارستان نوشهر نیاز به نگاه جدی مسئولان دارد.

سیدپور درباره آمار سوانح رانندگی در ایام نوروز در نوشهر خاطرنشان کرد: بر اثر سانحه تصادف در محور شرقی نوشهر دو نفر در این ایام فوت شدند.

انتهای پیام/86019/ک30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول