اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم:

هیچ مورد فوتی در بیمارستان دیلم در ایام نوروز گزارش نشده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در تعطیلات نوروزی 14 بیمار تصادفی به بیمارستان دیلم مراجعه کردند که خوشبختانه هیچ مورد منجر به فوتی گزارش نشده است.

هیچ مورد فوتی در بیمارستان دیلم در ایام نوروز گزارش نشده است

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: در 6 روز اول تعطیلات نوروزی 374 نفر به پایگاه سلامت نوروزی مستقر در ساحل دیلم مراجعه و خدمات مورد نیاز را دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از 29 اسفند ماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه جاری 50 نفر به پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای مراجعه کرده‌اند. با استقرار این پایگاه ساحلی خدمت‌رسانی به مسافران در کمپ‌های ساحلی تسهیل یافته و رضایت‌مندی مسافران و میهمانان نوروزی را در پی داشته است.

ناصری تصریح کرد: در این مدت 416 نفر به پزشک عمومی، 37 نفر به دندانپزشک مراجعه و 305 مورد تزریقات و پانسمان در مراکز بهداشتی درمانی انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از مراجعه 1359 نفر به پزشک عمومی بیمارستان بقیةالله‌الاعظم (عج) خبر داد و افزود: تعداد یک‌هزار و پنج نفر به بخش اورژانس، 301 نفر به آزمایشگاه، 122 نفر به رادیولوژی مراجعه و 73 نفر نیز در بخش اورژانس بستری شدند. تاکنون در تعطیلات نوروزی، 14 بیمار تصادفی نیز به بیمارستان دیلم مراجعه کرده‌اند که خوشبختانه هیچ مورد منجر به فوتی گزارش نشده است.

وی اذعان داشت: یک پایگاه اورژانس ساحلی، یک پایگاه اورژانس شهری و دو پایگاه اورژانس بین جاده‌ای مظفری و حصار خدمات پیش بیمارستانی را دراین ایام ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: روزانه 62 نفر به پایگاه سلامت نوروزی مستقر در ساحل دیلم مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول