اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان عنوان کرد

کمبود شدید نیروی انسانی متخصص در دامپزشکی جنوب کرمان

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: مجموعه دامپزشکی جنوب کرمان جوان است و ما در این مجموعه با کمبود شدید نیروی انسانی متخصص روبه‌رو هستیم.

کمبود شدید نیروی انسانی متخصص در دامپزشکی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ابراهیم توکلی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان اظهار داشت: دولت جایگاه ویژه‌ای برای بهداشت و سلامت جامعه قائل است و این نشان می‌دهد، بهداشت و سلامت از دغدغه‌های اصلی مردم و دولت است.

وی عنوان کرد: وظایف سازمان دامپزشکی و ادارات کل دامپزشکی استان‌ها در راستای سلامت و بهداشت مردم است و وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی در یک جهت عمل می‌کنند و دامپزشکی در خط مقدم این هدف است.

توکلی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی امنیت غذایی است، بیان کرد: در حرفه دامپزشکی امنیت غذایی از دو بعد شرعی و بهداشتی مورد توجه است که اگر از نظر بهداشتی نگاه کنیم، مستقیم با سلامت جسم مردم و از منظر شرعی با سلامت روح و نسل‌های آینده سر و کار دارد.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان اضافه کرد: کارکنان دامپزشکی برای انجام وظایف خود نیاز به همکاری مردم دارند و تحقق سلامت جامعه نیاز به همدلی و همکاری تمام دستگاه‌های متولی سلامت دارد.

وی ابراز داشت: مجموعه دامپزشکی جنوب کرمان جوان است و ما در این مجموعه با کمبود شدید نیروی انسانی متخصص روبه‌رو هستیم که امید است با همکاری مسئولان این مشکل برطرف شود تا بتوانیم به مردم منطقه خدمات بیشتری ارائه دهیم.

ولی‌محمد مشایخی، فرماندار عنبرآباد نیز با بیان اینکه روحیه کارکنان دامپزشکی روحیه کار، تلاش و خدمت است، اظهار داشت: دامپزشکی نقش مهمی در تامین امنیت غذایی دارد و این اهمیت موجب حساسیت کار این مجموعه شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس سابق اداره دامپزشکی شهرستان عنبرآباد خاطرنشان کرد: رئیس جدید این اداره از نیروهای بومی منطقه است و این موضوع به تنهایی بسیاری از مشکلات احتمالی را به دلیل آشنایی به منطقه رفع می‌کند.

به گزارش فارس؛ در این آیین از خدمات علی احمدی قدردانی و محمدعلی علی‌توکلی به عنوان رئیس جدید دامپزشکی عنبرآباد معرفی شد.

انتهای پیام/80003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول