اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس شبکه دامپزشکی بویین زهرا خبر داد

بازدید کارشناسان دامپزشکی بویین زهرا از رستوران‌های بین‌راهی

معاون رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بویین زهرا گفت: کارشناسان این شبکه با هماهنگی ادارات میراث فرهنگی و شبکه بهداشت از رستوران‌های بین‌راهی بازدید کردند.

بازدید کارشناسان دامپزشکی بویین زهرا از رستوران‌های بین‌راهی

عباس یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سال نو و افزایش سفرهای نوروزی هم‌میهنان، شبکه دامپزشکی این شهرستان اقدام به بازدید از رستوران‌های بین‌راهی و سطح این شهرستان کرده است.

وی افزود: این بازدیدها در راستای ایجاد اطمینان خاطر و امنیت غذایی برای مسافران و شهروندان، در دو نوبت طی دو هفته متوالی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویین زهرا صورت گرفته است.

معاون رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: بازرسان دامپزشکی بر تهیه گوشت از مراکز عرضه معتبر، عدم نگهداری گوشت بیش از حد ظرفیت در سردخانه رستوران‌ها و رعایت دقیق ضوابط بهداشتی دقت نظر داشته و با توجه به استمرار این بازدیدها در ایام نوروز، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 1512 با دامپزشکی در میان بگذارند.

یوسفی در پایان تأکید کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان بویین زهرا با افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، هیچگونه اغماضی نمی‌کند.

انتهای پیام/2667/ب10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول