اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه دامپزشکی نرماشیر اعلام کرد

اجرای طرح تشدید نظارت دامپزشکی ویژه نوروز در نرماشیر

مدیر شبکه دامپزشکی نرماشیر گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در ایام عید نوروز در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح تشدید نظارت دامپزشکی ویژه نوروز در نرماشیر

حجت‌الله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی در ایام عید نوروز در این شهرستان اجرا و در این راستا تلاش می‌شود، فرآورده‌های خام دامی سالم، بهداشتی و مطمئن در دسترس مردم قرار گیرد.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار ویژه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با تردد در سطح شهر بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت جدی داشته و با متخلفان حوزه سلامت و امنیت غذایی برخورد قانونی می‌کنند.

جعفری جلوگیری از کشتار دام و طیور ناسالم در کشتارگاه را از جمله وظایف شبکه دامپزشکی برشمرد و افزود: در تمام سال امور نظارتی و بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مردم باید گوشت قرمز مصرفی خود را از قصابی‌های مجاز و گوشت مرغ و ماهی را از فروشگاه‌های عرضه مجاز که دارای بسته‌بندی مناسب و همراه با تاریخ انقضا باشد، تهیه کنند.

انتهای پیام/80026/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول