اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی کوهبنان خبر داد

تشدید نظارت دامپزشکی کوهبنان در ایام نوروز

رئیس شبکه دامپزشکی کوهبنان گفت: طرح کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشتی دامپزشکی کوهبنان در ایام نوروز تشدید می‌شود.

تشدید نظارت دامپزشکی کوهبنان در ایام نوروز

محمود زین‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز در شهرستان کوهبنان اجرا و در این راستا تلاش می‌کنیم، مواد خام دامی سالم، بهداشتی و مطمئن در دسترس مردم قرار گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی کوهبنان بیان داشت: این طرح از 24 اسفند ماه سال جاری در شهرستان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ایام خاصی از سال نظیر عید نوروز برای خرید فرآورده‌های پروتئینی با افزایش تقاضا از سوی مردم مواجه هستیم، گفت: در اجرای این طرح کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در قالب اکیپ‌های سیار ویژه و با تردد در سطح شهر بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت می‌کنند.

زین‌الدینی عنوان کرد: شهروندان مواد غذایی خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز عرضه و فروش مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا و کد بهداشتی دامپزشکی بر روی محصولات توجه کنند.

وی با اعلام شماره تلفن 03424724401 از عموم شهروندان و مسافران نوروزی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی یا موارد مشکوک عرضه فرآورده‌های دامی مراتب را به اطلاع شبکه دامپزشکی شهرستان برسانند.

انتهای پیام/80012/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول