اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

25 درصد اعتبارات مجتمع فرهنگی هنری آبپخش تخصیص داده شده است

بخشدار آبپخش گفت: فقط 25 درصد اعتبارات مجتمع فرهنگی هنری آبپخش تخصیص داده شده است.

25 درصد اعتبارات مجتمع فرهنگی هنری آبپخش تخصیص داده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی بعد از ظهر امروز در نشست هنرمندان آبپخش با معاون وزیر ارشاد اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در این شهر امری مهم و لازم است.

وی با تقدیر از توجه معاون وزیر به دغدغه هنرمندان افزود: حضور معاون وزیر ارشاد در روزهای ابتدایی سال نو نوید برطرف شدن مشکلات هنرمندان بخش را می‌دهد و امیدوارم این دیدار خیر و برکت برای بخش آبپخش داشته باشد.

بخشدار آبپخش از اختصاص 300 میلیون تومان به مجتمع جدید فرهنگی خبر داد و ابراز داشت: بودجه این مجتمع یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که از این مبلغ فقط 300 میلیون تومان تخصیص داده شده که از جنابعالی تقاضا دارم در این راستا پیگیری لازم را برای تخصیص مابقی اعتبار انجام دهید.

وی از گرفتن دبیرخانه دائمی جشنواره کودک استان از آبپخش نیز انتقاد کرد و خواستار پیگیری این موضوع و برگشت آن به بخش آبپخش شد. 

داود جان‌امیری از هنرمندان شهر آبپخش نیز در سخنانی از مشکلات هنرمندان سخن گفت و اظهار داشت: نبود سالن مناسب برای تمرین و اجرای نمایش و تئاتر، نبود وجود مسئول کارآمد در نمایندگی ارشاد آبپخش و نبود امکانات لازم در شهر از مهم‌ترین مشکلات هنرمندان آبپخش است.

وی از گرفتن دبیرخانه دائمی جشنواره کودک و نوجوان از آبپخش انتقاد کرد و افزود: شش دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان طی سال‌های 80 تا 85 در آبپخش برگزار شد و مسئول وقت اداره کل ارشاد استان دبیرخانه دائمی این جشنواره را به آبپخش داد و فیلم و مستندات این موضوع نیز موجود است.

جان‌امیری گفت: ولی در سال 86 دبیرخانه دائمی را از آبپخش گرفته و به شهرستان دیر دادند و جالب این که شش دوره برگزاری این جشنواره در آبپخش را به حساب نیاورده و نام آبپخش را حذف کردند.

جعفر کازرونی دیگر هنرمند آبپخشی نیز از قدمت 40 ساله تئاتر در آبپخش سخن گفت و ابراز داشت: هنرمندان مختلفی از آبپخش به استان معرفی شدند و مقام‌های استانی و کشوری خوبی نیز توسط هنرمندان آبپخش کسب شده است.

وی همچنین از معاون وزیر خواست نسبت به برگشت دبیرخانه دائمی جشنواره کودک به آبپخش پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول