اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

800 هزار گردشگر نوروزی وارد آبپخش شدند

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: تا پایان روز هفتم فروردین، 800 هزار گردشگر نوروزی وارد آبپخش شدند.

800 هزار گردشگر نوروزی وارد آبپخش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از اماکن گردشگری آبپخش اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی امسال شاهد حضور بسیار خوب میهمانان نوروزی در آبپخش هستیم و تعداد مسافران رشد خوبی داشته است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران نوروزی بسیار موثر بوده و امیدوار هستیم همچنان شاهد بهبود وضعیت گردشگری باشیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین مراکز عرضه مواد غذایی در ایام نوروز شبانه‌روزی فعال بوده‌اند و اماکن اقامتی و محل‌های اسکان نیز تجهیز شده و میهمانان استفاده لازم را بردند.

رضایی تصریح کرد: به طور مکرر از اماکن گردشگری بازدید داشتیم و نواقص موجود را با تلاش و فعالیت شهرداری و سایر دستگاه‌ها برطرف کردیم.

وی اضافه کرد: جشنواره‌های نوروزی در ایام تعطیلات برگزار شد که جشن بزرگ نوروزی در پارک خضرا با حضور هنرمندان برجسته کشوری با استقبال خوبی مواجه شد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان هفتم فروردین ماه امسال 800 هزار مسافر نوروزی وارد این شهر شده‌اند.

رضایی ابراز داشت: تاکنون بیش از 10 هزار گردشگر نیز در شهر آبپخش اقامت داشته‌اند و خدمات لازم را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: تمام امکانات آبپخش برای رضایتمندی میهمانان نوروزی به کار گرفته شده و امیدواریم همواره شاهد رضایت خاطر میهمانان باشیم.

انتهای پیام/2452/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول