اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

7 مدرسه آبپخش تخریبی است

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: هفت مدرسه آبپخش تخریبی است.

7 مدرسه آبپخش تخریبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی عصر امروز در آیین هوشمندسازی کلاس‌های درس آبپخش اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی از مسایل مهم است که باید مورد توجه بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه افزایش امکانات در حوزه آموزشی باید در دستور کار مسئولان آموزش و پرورش باشد و نباید کم‌کاری شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید قانون و مقررات را رعایت کرده و از اقدامات غیرقانونی پرهیز کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با تاکید بر اینکه گرفتن پول با هر توجیهی از دانش‌آموزان غیر قانونی است و نباید این اقدامات انجام شود، افزود: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی آموزش و پرورش در سطح عمومی رایگان است ولی مدیران مدارس در طول سال به عناوین مختلف از دانش‌آموزان پول می‌گیرند که این خلاف قانون است و باید رسیدگی شود.

وی با تاکید بر لزوم بازسازی و نوسازی مدارس تخریبی آبپخش گفت: هفت مدرسه آبپخش تخریبی هستند و ممکن است با کوچکترین لرزش زمین فرو بریزند و لازم است مسئولان نوسازی و تجهیز مدارس استان در تخریب و بازسازی آنها اهتمام جدی داشته باشند.

رضایی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در آبپخش با همکاری و تلاش مسئولان برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم، افزود: افزایش امکانات در مدارس و کیفیت‌بخشی به تعلیم و تربیت نیز باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و نباید کم‌کاری و اهمالی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول