اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

راه‌اندازی 100 غرفه صنایع دستی و محصولات کشاورزی در آبپخش

رئیس شورای اسلامی آبپخش از راه‌اندازی 100 غرفه صنایع دستی و محصولات کشاورزی در آبپخش خبر داد.

راه‌اندازی 100 غرفه صنایع دستی و محصولات کشاورزی در آبپخش

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با تبریک سال نو اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم تعداد مهمانان و گردشگران شهر آبپخش نسبت به سال گذشته رشد محسوسی داشته باشد.

وی افزود: آبپخش به دلیل قرار داشتن در مسیر مواصلاتی استان‌های جنوبی به شمال و مرکز کشور و موقعیت استراتژیک جغرافیایی مسافران زیادی را همه‌ ساله جذب می‌کند و همواره در راستای بهبود خدمات‌رسانی به گردشگران تلاش می‌کنیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت اسکان مهمانان نوروزی گفت: مسئله اسکان مسافران نوروزی از مسائل مهمی است که مورد توجه است و تاکنون تعداد زیادی کلاس درس و چادر برای گردشگران تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهر آبپخش با جاذبه‌های گردشگری فراوان نظیر نخلستان‌های سر به فلک کشیده و کانال‌های آبیاری و رودخانه‌های فصلی و دائمی و فضای سبز طبیعی همواره میزبان جمع کثیری از گردشگران بوده و انتظار داریم امسال با استقبال مسافران مواجه شویم.

رضایی از آمادگی کامل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی آبپخش برای استقبال و اسکان مهمانان نوروزی خبر داد و یادآور شد: پارک خضراء و خلیج فارس و همچنین مدارس مورد نیاز مجهز شده‌اند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به همکاری ادارات در ایام تعطیلات ابراز داشت:در ایام تعطیلات نوروزی روزانه یکی از رؤسای ادارات بخش باید به منظور خیر مقدم و راهنمایی مسافران نوروزی در ستاد تسهیلات نوروزی سفر حضور یافته و خدمات لازم را ارائه کند.

رضایی ادامه داد: طراحی نقشه کروکی راهنمای شهر و معرفی مکان‌های اسکان مسافران نوروزی با طرح رنگی نیز از دیگر موارد مهمی است که مورد تاکید قرار دارد.

وی از راه‌اندازی 100 غرفه صنایع دستی و محصولات کشاورزی در آبپخش خبر داد و گفت: این غرفه‌ها به منظور ارائه محصولات تولیدی منطقه آبپخش در اطراف نخلستان‌ها راه‌اندازی شده و مهمانان و گردشگران می‌توانند از آنها بهره ببرند.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول