اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آبپخش خبر داد

بازدید 600 هزار گردشگر نوروزی از آبپخش

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از بازدید 600 هزار گردشگر نوروزی از این شهر خبر داد.

بازدید 600 هزار گردشگر نوروزی از آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از اماکن اقامتی آبپخش اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد حضور مهمانان داخلی و خارجی در آبپخش هستیم و هر روز تعداد مهمانان بیشتر می‌شود.

وی افزود: خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی بسیار خوب بوده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از بازدید 600 هزار گردشگر نوروزی از آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: تا عصر روز پنجم فروردین‌ ماه جاری 612 هزار گردشگر نوروزی از آبپخش بازدید کرده‌اند.

رضایی تصریح کرد: در روزهای اخیر چهار جشنواره بزرگ نوروزی با حضور بی‌نظیر مردم آبپخش و مسافران نوروزی در پارک خضرا برگزار شده است.

عضو شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: در سال جدید با تلاش بیشتر برای رضایتمندی شهروندان گام برمی‌داریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

حسن فریبرزی افزود: کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهر بالاتر رفته و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: تلاش‌های شهردار و پرسنل شهرداری در ماه‌های گذشته قابل تقدیر است و در راستای این تلاش، بخش اعظمی از نیازهای شهروندان تامین شده است.

فریبرزی تصریح کرد: با توجه به کثرت مشکلاتی که در شهر آبپخش با آنها مواجه هستیم، یک روزه و یک ماهه نمی‌توان تمام مشکلات را برطرف کرد، ولی به شهروندان عزیز این اطمینان را می‌دهیم که بیشترین استفاده را از زمان و امکانات در مسیر خدمت داشته باشیم و یک ثانیه هم در این مسیر از دست ندهیم.

وی با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی پرسنل شهرداری در سه ماه گذشته ابراز داشت: آبادانی و سازندگی همیشه با سختی و مشقت همراه است، ولی نتیجه‌ای شیرین دارد که خستگی آن همه تلاش را از تن تلاشگران عرصه آبادانی بیرون می‌برد.

فریبرزی عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت پرسنل به‌صورت اساسی در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد و در این راستا از هیچ کمکی به شهردار دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول