اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نهبندان تاکید کرد

ضرورت نگاه راهبردی در بخش فرهنگ و پرهیز از شعار

امام جمعه موقت نهبندان گفت: باید در برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه اولویت را به اقتصاد و فرهنگ داد و نگاه به این مسئله راهبردی باشد.

ضرورت نگاه راهبردی در بخش فرهنگ و پرهیز از شعار

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام محمدعلی مومن‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهبندان با اشاره به نامگذاری سال 1393 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: این نام‌گذاری پیام‌های مختلفی خطاب به جامعه، مردم و مسئولان کشور دارد.

وی یکی از پیام‌های این نامگذاری را اولویت کشور در سال جدید به پرداختن به مسئله اقتصاد و فرهنگ دانست.

امام جمعه موقت نهبندان تاکید کرد: باید در برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه اولویت را به اقتصاد و فرهنگ داد و نگاه به این مسئله راهبردی باشد.

وی افزود: انتظار مردم از مسئولان این است که در راستای اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اقدامات عملی و جهادگونه انجام شود.

مومن‌زاده به حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق دفاع مقدس و راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمایشات مهم و راهگشایی را بیان داشتند و پیام حضور ایشان در این مناطق این است که با توجه به تجربه موفق در دوران دفاع مقدس برای برون رفت از تحریم‌های اقتصادی و جنگ فرهنگی اعمال مدیریت جهادی است که کارآمدی آن در دوران دفاع مقدس نمایان شده است.

وی به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز اشاره کرد و اظهار داشت: باید حرمت این ایام نگه داشته شود و مهم‌ترین مسئله در این ایام درس گیری و الگوگیری از این شخصیت است و یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که از ایشان می‌توان گرفت ولایت‌مداری است.

اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، ایام سفرهای نوروزی و توجه به محیط زیست در طول سفرهای نوروزی از دیگر بخش‌هایی بود که حجت‌الاسلام محمد علی مومن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهبندان به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/69015/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول