اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

اجرای 18 طرح قرآنی در شهرستان جم

رئیس تبلیغات اسلامی جم از اجرای 18 طرح قرآنی در شهرستان جم خبر داد.

اجرای 18 طرح قرآنی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سیدحسین سادات شامگاه چهارشنبه در بازدید از طرح‌های قرآنی جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مورد تاکید و توجه قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی جم خاطرنشان کرد: در سال گذشته برنامه‌های متنوع قرآنی و مذهبی در سطح شهرستان اجرا شد و امسال نیز این برنامه‌ها تداوم خواهد داشت.

سادات از اجرای 18 طرح قرآنی در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: در نیمه دوم سال گذشته بیش از 18 طرح قرآنی در مراکز قرآنی شهرستان برگزار شد که پس از پایان دوره‌های قرآنی ابلاغ شده، آزمون‌های پایانی با حضور قرآن‌آموزان به صورت کتبی و شفاهی برگزار شد.

وی از حضور بیش از 340 نفر در این دوره‌ها خبر داد و بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی علاوه بر حمایت مالی از 50 درصد طرح‌های قرآنی برگزار شده، به تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهی پایان دوره اعطا خواهد کرد.

این مسئول گفت: ثبت خانه‌های قرآن جدید، افزایش آمار خانه‌های قرآنی، برگزاری 15 محفل بزرگ قرآنی در سطح شهرستان، برگزاری جلسه‌های ختم قرآن 71 مسجد در ماه رمضان و برگزاری 50 دوره کلاس‌های قرآنی در سطوح مختلف از جمله برنامه‌های یکسال اخیر در شهرستان است.

رئیس تبلیغات اسلامی جم اضافه کرد: تربیت ممتحن روخوانی و روانخوانی، تقدیر از فعالان قرآنی و برگزاری دو دوره تفسیر بینات 20 و نسیم حیات نیز از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی جم بوده است.

سادات از برگزاری دوره‌های مختلف طرح‌ اوقات فراغت در شهرستان جم خبر داد و گفت: این دوره‌ها موجبات جذب جوانان به سمت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در شهرستان شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول