اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش چرام:

دانش‌آموزان چرام 36 رتبه برتر در مسابقات قرآنی کسب کردند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام از کسب 36 رتبه برتر اول تا سوم در مسابقات قرآنی توسط دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

دانش‌آموزان چرام 36 رتبه برتر در مسابقات قرآنی کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش چرام با حضور بخشدار مرکزی، رئیس اداره آموزش و پرورش و اعضای شورا در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

محمدقلی جمالی در این نشست با اشاره به موضوع جلسه در خصوص ستاد اسکان نوروزی اظهار کرد: 80 کلاس یا اتاق برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در چرام آماده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام با بیان اینکه هدف آموزش و پرورش از اجرای طرح اسکان، تکریم و ارائه خدمات بهتر به مهمانان نوروزی است، تصریح کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان آمادگی پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی را دارد و تلاش می‌کنیم که سهم آموزش و پرورش چرام در استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در این استان به اولویت برسد.

وی با تاکید بر اینکه با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیران و سرایداران مدارس، مشکلی برای پذیرش افراد وجود ندارد، ادامه داد: در این کلاس‌ها امکانات رفاهی شامل یخچال، تلویزیون، قالی و فرش برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و بعضی از مدارس نیز مجهز به حمام هستند.

این مسئول در ادامه به برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: در مسابقات نخبگان قرآن و عترت که در شهرستان گچساران برگزار شد، بیش از 36 نفر از دانش‌آموزان چرامی توانستند در سطح استان رتبه اول تا سوم را کسب کنند و جزء سه اداره برتر باشیم.

جمالی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند و در تابستان 93 در مسابقات کشوری رقابت خواهند کرد، گفت: سیدسعید سیدی، احسان نیکویی‌زاده، سیدحمزه بهروز، نعیم میزبان و مجتبی باقری دانش‌آموزانی هستند که موفق به کسب رتبه اول مسابقات قرآنی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

انتهای پیام/82002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول