اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

250 برگزیده قرآنی شهرستان جم تجلیل شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، 250 برگزیده قرآنی شهرستان جم تجلیل شدند.

250 برگزیده قرآنی شهرستان جم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عصر امروز در آیینی با حضور مردم و مسئولان، بیش از 250 نفر از برگزیدگان قرآنی در شرکت پالایش گاز فجر جم مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرعامل پالایشگاه جم در این مراسم بر لزوم حمایت از برنامه‌های قرآنی در جامعه و به ویژه در بین جوانان تاکید کرد.

رحیم اسلامی گفت: حمایت گسترده شرکت پالایش گاز فجر جم از برنامه‌های قرآنی مرکز دارالقرآن شهرک توحید در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در سالی که گذشت پالایشگاه با علم و آگاهی از تاثیر بسیار شگرف آموزش‌های قرآنی بر زندگی ساکنین شهرک‌ها اعم از جوانان و بزرگسالان حمایت‌های مادی و معنوی خود را از این مرکز مهم و گسترده دو چندان کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: مرکز دارالقرآن شهرک توحید، در کنار آموزش‌های فرهنگی و مذهبی، فرهنگ‌سازی نیز داشته باشد و همه جوانان و ساکنین را از این موهبت الهی و فرصت پیش رو باخبر و آشناتر کرد.

وی گفت: در برنامه‌های قرآنی نباید فراموش کنیم که عمل به قرآن از یادگیری، آموزش و حتی حفظ قرآن نیز ضروری‌تر است و همیشه مورد تاکید بزرگان دینی ما نیز بوده است.

اسلامی تصریح کرد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

وی از همه مسئولین و دست‌اندرکاران قرآنی و همچنین برگزیدگان مسابقات بهار در بهار نیز تقدیر و از استقبال جوانان و ساکنین شهرک توحید به برنامه‌های قرآنی ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول