اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح آرامش بهاری

بانوی بسطامی منزلش را وقف امور قرآنی کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام گفت: یک باب منزل مسکونی با اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت در بسطام وقف شد.

بانوی بسطامی منزلش را وقف امور قرآنی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی میرکو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: طرح «آرامش بهار‌ی» یکی از برنامه‌های موفق سازمان اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود که هر ساله به مرحله اجرا درمی‌آید.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، امسال استقبال خوبی از امامزادگان و بقاع متبرکه بسطام شد و این خطه عارف‌پرور شاهد حضور شمار زیادی از عاشقان و علاقه‌مندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام افزود: بقاع متبرکه و امامزادگان بسطام که هم‌چون نگینی در پهنه وسیع استان سمنان می‌درخشند، در تعطیلات نوروزی بار دیگر میعادگاه شمار زیادی از علاقه‌مندان به خود بودند.

میرکو بیان کرد: امسال با اجرای طرح آرامش بهاری در بسطام و برپایی خیمه‌های معرفت در این منطقه، تلاش شد تا فعالیت‌های قرآنی، دینی، مذهبی و اعتقادی در جامعه بیشتر گسترش یابد و در کنار آن، به ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی بین خانواده‌ها و به ویژه جوانان و نوجوانان بپردازیم.

وی تصریح کرد: در یکی از اثرات اجرای این طرح‌ها، شاهد وقف یک باب منزل مسکونی از سوی خیر و نیکوکار بسطامی بودیم واقف آن، نیت کرده است تا در امور قرآنی و فعالیت‌های مربوط به آن به‌کارگیری شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام افزود: اعظم جرجانی، واقف خیراندیشی است که در پی اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت و با حضور در یکی از این خیمه‌ها، یک باب منزل مسکونی را در بسطام به ارزش 700 میلیون ریال وقف کرده است.

میرکو تأکید کرد: با وقف این منزل مسکونی در تعطیلات نوروزی در بسطام، اقدام خوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ وقف در جامعه صورت گرفته است که اهمیت بسیاری دارد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول