اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم خبر داد

برگزاری 65 ویژه‌برنامه فرهنگی قرآنی در پالایشگاه جم

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم از برگزاری 65 ویژه‌برنامه فرهنگی قرآنی در پالایشگاه جم خبر داد.

برگزاری 65 ویژه‌برنامه فرهنگی قرآنی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان قرآنی جم اظهار داشت: حمایت از برنامه‌های قرآنی از ماموریت‌های مهم روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: آمار شرکت‌کنندگان نفرات این شرکت در مسابقات قرآنی بهار در بهار نشان‌دهنده اهتمام جدی به فعالیت‌های قرآنی است.

وی از مدیرعامل پالایشگاه به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ وی از فعالیت‌های قرآنی در شهرک توحید تقدیر کرد.

جمالی یادآور شد: تقویت برنامه‌های مذهبی و دینی باید مورد تاکید قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

وی از برگزاری 65 ویژه‌برنامه فرهنگی قرآنی در پالایشگاه جم خبر داد و ابراز داشت: در سال 92 بیش از 65 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در پالایشگاه انجام شد که با استقبال مردم و کارکنان و مدیران مواجه شد.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) جم نیز اظهار داشت: پالایشگاه جم توجه ویژه‌ای به برنامه‌های قرآنی و فرهنگی دارد.

عبدالحسن زمانی با تاکید بر اهمیت قرآن کریم نزد ما مسلمانان بیان داشت: خداوند بزرگ را شاکرم که در شهرک مسکونی توحید علاقمندی به موضوعات قرآنی روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: توجه به قرآن کریم مانند نور خورشیدی می‌ماند که به ما نیازی ندارد و ما انسان‌ها هستیم که به منبع بزرگ الهی همواره نیازمندیم.

در ادامه پیام مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران قرائت شد که در این پیام از فعالان و ممتازان قرآنی شرکت پالایش گاز فجر جم تقدیر شده است.

مهدی جمشیدی دانا در این پیام تاکید کرد: انوار درخشان آیات روحبخش قرآن کریم در طول اعصار و قرون، چراغ فروزان عالمان خداجوی و هنرمندان حق طلب بوده و عاشقان کتاب هدایت با خلوص تمام نسبت به تعلیم و ترویج، ترجمه و تفسیر، حفظ و قرائت، تذهیب و خوشنویسی آن همت گمارده‌اند و عشق و ارادت خویش را به ساحت مقدس قرآن کریم به اثبات رسانیده‌اند.

وی بیان کرد: در روزگاری که مادیات و زرق و برق دنیا چشم‌های بسیاری را کور و مردمی را به خود مشغول کرده است، توجه به پروردگار و معنویات رمز موفقیت و کسب سعادت حقیقی است و این امر محقق نمی‌شود، مگر آنکه توجه به قرآن و معارف آن در راس امور زندگی همه ما قرار گیرد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول