اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردم آبپخش در 73 پایگاه جشن نیکوکاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از جمع‌آوری کمک‌های مردم آبپخش در 73 پایگاه جشن نیکوکاری خبر داد.

جمع‌آوری کمک‌های مردم آبپخش در 73 پایگاه جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی بعد از ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های نیکوکاری آبپخش اظهار داشت: جشن نیکوکاری در واقع نماد همدلی و همراهی مردم با محرومان است و باید این فرهنگ گسترش یابد.

وی افزود: مردم مومن و نیکوکار دشتستان همواره در امور خیر حضوری ارزشمند و مناسب داشته‌اند و تاکنون استقبال از جشن نیکوکاری نیز خوب بوده است.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: در تمام شهرها و روستاهای دشتستان شاهد راه‌اندازی پایگاه‌های جشن نیکوکاری هستیم که انتظار داریم در مدت تعیین شده شاهد مشارکت بالای مردم باشیم.

عدنانی از جمع‌آوری کمک‌های مردم آبپخش در 73 پایگاه جشن نیکوکاری خبر داد و ابراز داشت: 73 پایگاه در بخش آبپخش مستقر شده که شامل 62 پایگاه ثابت و 11 پایگاه سیار است.

وی اضافه کرد: جشن نیکوکاری در واقع ترویج فرهنگ ایثار و نوعدوستی است و مردم نیز باید نشان دهند که به ارزش‌ها و معنویات و کمک‌رسانی به همنوعان پایبند هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان بیان کرد: کمیته امداد دشتستان بیش از 25 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار را تحت پوشش خود قرار داده و امیدوار هستیم خدماتی در خور شان مردم ارائه کنیم.

عدنانی تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات این نهاد مورد تاکید و توجه قرار دارد و تلاش می‌کنیم بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنیم.

انتهای پیام/2452/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول