اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

اجرای 25 برنامه محوری در ایام تعطیلات نوروزی در آبپخش

رئیس شورای اسلامی آبپخش از اجرای 25 برنامه محوری در ایام تعطیلات نوروزی در آبپخش خبر داد.

اجرای 25 برنامه محوری در ایام تعطیلات نوروزی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری در آبپخش اظهار داشت: آبپخش دارای جایگاه ویژه‌ای در استان است و نگاه مسئولان به این شهر نیز باید ویژه باشد.

وی افزود: آبپخش در موقعیت استراتژیکی قرار دارد و محور مواصلاتی سه استان کشور است و انتظار داریم رسیدگی بهتر و موثرتری به وضعیت مبلمان شهری آبپخش شود.

رئیس شورای اسلامی آبپخش از اجرای همزمان 20 پروژه عمرانی و زیرساختی در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تعداد 20 پروژه نیمه‌تمام در سطح شهر آبپخش در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری آبپخش قرار دارد.

رضایی یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم، پیش‌بینی لازم برای بازدید مهمانان نوروزی از این منطقه سرسبز انجام گرفته و امیدوار هستیم تا آغاز تعطیلات تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده اجرایی و عملیاتی شوند.

وی بیان کرد: اجرای 25 برنامه محوری در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار قرار دارد که این برنامه‌ها به منظور رضایتمندی مهمانان و گردشگران و رفاه و آسایش شهروندان انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی آبپخش افزود: برپایی چند نمایشگاه بزرگ، برپایی برنامه‌های فرهنگی، نظارت و سرکشی به اصناف و بازاریان، استقبال از مهمانان، اسکان مناسب و ... از جمله این برنامه‌هاست.

رضایی در پایان گفت: از تمام مسئولان و مردم انتظار داریم انتقادات و پیشنهادات خود را به شورای اسلامی و شهرداری ارائه کنند تا شاهد رشد و پیشرفت شهر باشیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول