اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چاروسا خبر داد

اسکان یک‌هزار مسافر نوروزی در 10 مدرسه چاروسا

رئیس اداره آموزش و پرورش چاروسا گفت: نزدیک به یک‌ هزار مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در سطح این بخش تا پایان روز چهارم اسکان داده شده‌اند.

اسکان یک‌هزار مسافر نوروزی در 10 مدرسه چاروسا

احمد الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا اظهار کرد: چاروسا به علت قرار گرفتن در منطقه‌ای با آب و هوای مناسب بهاری و دشت‌ها و کوه‌های سرسبز، و روستاهای زیبا با مردمی میهمان‌نواز و بهره‌‌گیری از وجود بقعه متبرکه امامزاده سید محمود (ع) و آبشار زیبای کمردوغ در این خطه هر ساله پذیرای میهمانان و زائران زیادی از نقاط مختلف کشور است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چاروسا تصریح کرد: با گذشت پنجمین روز از تعطیلات نوروزی و مسافرت‌ها در سراسر کشور، چاروسا به عنوان یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال بی‌نظیر و بسیار خوب گردشگران قرار گرفته است.

الهی عنوان کرد: تاکنون براساس آمارهایی که ما از 10 مدرسه و سالن از پیش آماده شده برای اسکان میهمانان نوروزی به دست آورده‌ایم نزدیک به یک‌هزار مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در سطح بخش اسکان داده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد افراد اسکان داده شده در چاروسا نزدیک به 780 نفر از فرهنگیان و بقیه مسافران غیرفرهنگی بوده‌اند.

الهی افزود: از 28 اسفند نزدیک به 33 کلاس درس در قالب 10 مدرسه و سالن برای اسکان میهمانان آماده شده که از بیشتر این ظرفیت تاکنون استفاده شده ‌است.

انتهای پیام/82009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول