اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروزی

64 هزار مسافر در مدارس استان سمنان اسکان یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اسکان 64 هزار نفر زائر و مسافر نوروزی در دور اول سفرهای سال نو در مدارس این استان خبر داد.

64 هزار مسافر در مدارس استان سمنان اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان گفت: در دور اول سفرهای نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین، 63 هزار و 902 نفر فرهنگی و غیرفرهنگی از خدمات اسکان مدارس استان سمنان بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد نسبت به مدت مشابه نوروز پارسال هفت درصد افزایش دارد، اظهار داشت: این مرحله از اسکان از بیست و هفتم اسفند ماه پارسال آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برای مواقع ضروری و به ویژه شرایط سرد شدن هوا تمهیدات خاصی اندیشیده و سالن‌های ورزشی و سایر مکان‌های مناسب را برای اسکان مسافران مهیا کرده است.

جهان یادآور شد: آموزش و پرورش استان سمنان برای اسکان مسافران و به ویژه زائران حرم رضوی که از این استان عبور می‌کنند، یک هزار و 500 کلاس درس در 246 باب مدرسه را در نقاط مختلف آماده و تجهیز کرده است.

وی یادآور شد: اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان سمنان تا سیزدهم فروردین ماه امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول