اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چهار روز از تعطیلات نوروزی صورت گرفت:

اسکان 1200 مسافر نوروزی در 16 مدرسه باشت

رئیس آموزش و پرورش باشت پس از گذشت پنج روز از سال جدید از اسکان 1200 مسافر نوروزی در 16 مدرسه باشت خبر داد.

اسکان 1200 مسافر نوروزی در 16 مدرسه باشت

محمود نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: با سپری شدن چهارمین روز از تعطیلات نوروزی و مسافرت‌ها در سراسر میهن اسلامی باشت نیز به عنوان یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال بی‌نظیر و بسیار خوب گردشگران روبه رو شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت تصریح کرد: تاکنون بر اساس آمارهای دقیقی که ما از 16 مدرسه و سالن از پیش آماده شده برای اسکان میهمانان نوروزی به دست آورده‌ایم قریب به هزار و 200 مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در سطح شهرستان باشت اسکان داده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد افراد اسکان داده شده در باشت قریب به 970 نفر از فرهنگیان و سایر مسافران غیر فرهنگی بوده‌اند.

این مسئول تعداد کل خانوارهای اسکان داده شده در چهار روز اخیر را 177خانوار برشمرد که 97 خانوار آن فرهنگی و 80 خانوار آن غیرفرهنگی است.

نظری ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم میهمانان نوروزی در شهرستان باشت و سپاس از زحمات بی‌دریغ همکاران خود در ارائه خدمات به مسافران، افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت از 28 اسفند قریب به 100 کلاس درس در قالب 16 مدرسه و سالن را برای اسکان میهمانان آماده کرده که از بیشتر این ظرفیت تاکنون استفاده شده ‌است.

به گفته وی باشت به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که سالانه شاهد استقرار هزاران مسافر در ایام نوروز بوده و در همین خصوص لازم است با اتحاد و همدلی مسئولان و مردم متدین این شهرستان از تمامی ظرفیت‌های آن استفاده شود.

 انتهای‌پیام/82017/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول