اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج خبر داد

اسکان حدود 2500 مسافر نوروزی در پارک‌های سنندج

شهردار سنندج گفت: از روز 28 اسفند ماه گذشته تاکنون 2 هزار و 461 مسافر نوروزی در دو پارک نسیم و ملت این شهر اسکان یافته‌اند.

اسکان حدود 2500 مسافر نوروزی در پارک‌های سنندج

کامیاب شادمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته 685 مسافر نوروزی در دو پارک ملت و نسیم اقامت کردند، ضمن آنکه این پارک‌ها آمادگی میزبانی از مسافران بیشتری را همچنان داراست.

وی افزود: تمام پارک‌های سطح شهر در حال حاضر آماده اسکان مسافران است، اما با توجه به ممنوعیت نصب چادر در پارک‌های دیگر اقدامات جایگزین اتخاذ شده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: از روز 28 اسفند ماه تا صبح امروز و در مجموع 5 روز گذشته از تعطیلات در مجموع 2 هزار و 461 مسافر نوروزی، شب را در دو پارک ویژه میهمانان به روز رساندند.

شادمان با اشاره به رضایت میهمانان از وضعیت و شرایط این دو پارک تصریح کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این مکان‌ها به گردشگران به صورت کاملا رایگان است.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مسافران نوروزی، تمهیدات ویژه برای مسافران در ایام تعطیلات نوروز اندیشیده شده است.

شهردار سنندج اظهار کرد: در حاشیه این برنامه‌ها، نمایشگاه صنایع‌دستی در چهل غرفه برپا و مسافران می‌توانند، علاوه بر حضور در این مراسم از محصولات و صنایع‌دستی استان هم بازدید نمایند.

شادمان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از هنرمندان و سازندگان صنایع‌دستی، تمامی این غرفه‌ها برای نخستین بار به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مسافران نوروزی که تمایل به برپایی چادر در شب را دارند توسط نیروهای شهرداری به دو پارک نسیم و ملت که به این منظور تعبیه شده است، هدایت می‌شوند.

شهردار سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رفاه و استفاده هر چه بیشتر مسافران نوروزی از خدمات این سازمان در روزهای باقی‌مانده از تعطیلات فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول