اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همدان خبر داد

اسکان بیش از 13 هزار مسافر نوروزی در همدان

شهردار همدان گفت: تاکنون 13 هزار و 500 نفر در اماکن در نظر گرفته همدان اسکان یافته‌اند.

اسکان بیش از 13 هزار مسافر نوروزی در همدان

امیررضا یوسفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به روند اسکان مسافران نوروزی در همدان اظهار کرد: تاکنون بیش از 4 هزار و 500 خانوار که حدود 13 هزار و 500 را شامل می‌شود در همدان اسکان یافته‌اند.

وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار 30 چشمه سرویس بهداشتی در مناطق نصب چادر مسافران استقرار یافته است، افزود: امکانات مورد نیاز مسافران از جمله استحمام و دسترسی به فروشگاه‌ها برای آنها در نظر گرفته شده است.

شهردار همدان اضافه کرد: در کارگروه گردشگری با همکاری هلال احمر، فرمانداری، میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌های اجرایی مقرر شد، مسافران پس از ورود به همدان در میدان فرودگاه با اسکان موقت استراحت کوتاهی داشته باشند و سپس برای راهنمایی به مناطق گردشگری به ستاد هماهنگی خدمات سفر واقع در عین‌القضات هدایت می‌شوند.

وی اذعان کرد: با حضور دستگاه‌هایی چون آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان و شهرداری مسافران به مهمانسراها، خوابگاه‌ها و مناطق نصب چادر راهنمایی خواهند شد.

یوسفیان ادامه داد: امسال با توجه به آب و هوای مطلوب همدان در ایام نوروز، بیشتر مسافران تمایل به نصب چادر دارند که بر این اساس چهار نقطه برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی به توزیع بسته‌های فرهنگی و فرم‌های نظرسنجی در بین مسافران اشاره کرد و گفت: سامانه پیامکی 137 نیز در هنگام ورود مسافران به همدان به آنها خوش‌آمدگویی کرده و آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات مسافران در ایام حضور در همدان است.

انتهای پیام/89003/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول