اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید استاندار کرمانشاه از ستادهای اسکان فرهنگیان

ابراهیم رضایی‌بابادی امروز به همراه تعدای از مسئولان استانی از ستادهای اسکان موقت فرهنگیان در استان کرمانشاه بازدید کرد.

بازدید استاندار کرمانشاه از ستادهای اسکان فرهنگیان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی صبح امروز به همراه تعدادی از مسئولان استانی از ستادهای اسکان موقت فرهنگیان در استان کرمانشاه بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه در این بازدید اظهار داشت: خدمات گسترده اداره‌کل آموزش و پرورش به فرهنگیان سراسر کشور ستودنی و قابل تقدیر است.

ابراهیم رضایی‌بابادی با بیان اینکه دیگر دستگاه‌ها نیز باید خدمات ارزنده‌ای را به مسافران نوروزی ارائه دهند، خاطرنشان کرد: روند انجام کارها در ستادهای اسکان بسیار خوب و مناسب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این بازدید اظهار داشت: تاکنون بیش از 22 هزار و 432 تن از فرهنگیان کشور وارد کرمانشاه شده و توسط ستادهای اسکان فرهنگیان در اقامتگاه‌ها اسکان داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور فرهنگیان در سال‌جاری در استان کرمانشاه بی‌نظیر بوده است، افزود: فرهنگیان با داشتن تمام امکانات رفاهی در ستادهای اسکان، تعطیلات نوروز خود را به‌خوبی سپری می‌کنند.

سلیمان محبی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه به عنوان نگین گردشگری غرب کشور با جاذبه‌های فراوان تاریخی، فرهنگی، باستانی و طبیعی، همه ساله پذیرای خیل عظیمی از فرهنگیان سراسر کشور است.

این مسئول با اشاره به اسکان 3 هزار و 530 خانوار در قالب 16 هزار و 157 تن از فرهنگیان در اقامتگاه‌های استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه تا آخر تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول