اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم به مدیریت جهادی نیاز دارد

استاندار کرمان گفت: باید برای کاهش مشکلات مردم در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی راهکارهایی ارائه دهیم که در این زمینه به مدیریت جهادی نیاز است.

رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم به مدیریت جهادی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه مادر شهر کرمان اظهار داشت: کار کردن در شیرخوارگاه‌ها کار دشواری است که به انگیزه بالایی نیاز دارد.

وی ابراز داشت: در سال جدید با هدف دیدار با کودکان بی‌سرپرست و کارکنان شیرخوارگاه مادر به این مجتمع آمدم تا از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز قرار گیرم و به مشکلات آنها رسیدگی کنم.

استاندار کرمان ادامه داد: با توجه به سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید در مورد کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست هم به مسئله اقتصاد و فرهنگ توجه کنیم.

این مسئول افزود: مراکز شیرخوارگاه در کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌کنند و شیرخوارگاه مادر یکی از مراکز خوب در استان کرمان است.

وی تصریح کرد: 55 مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در استان کرمان داریم که 54 مرکز دارای کودکان بالای سه سال توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

رزم‌حسینی بیان کرد: پزشکان خیر خدمات درمانی را به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست کرمان ارائه می‌دهند که این امر نشان می‌دهد، مردم کرمان در امور خیریه مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: دولت باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی در امور خیریه فراهم کند و استان کرمان از دیرباز تاکنون در حوزه خیران مدرسه‌ساز، خیران سلامت و انجام امور خیر پیشگام بوده است.

مقام عالی دولت در استان کرمان اظهار داشت: پرورشگاه صنعتی کرمان از حدود 100 سال قبل راه‌اندازی شده است و این مجتمع نشان‌دهنده پیشگامی خیران استان کرمان در حوزه حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست است.

استاندار کرمان ابراز داشت: مسائل اقتصادی و محرومیت‌ها منجر به بروز آسیب‌هایی مانند وجود کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در جامعه می‌شود و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: باید برای کاهش مشکلات مردم در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی راهکارهایی ارائه دهیم که در این زمینه به مدیریت جهادی نیاز است.

رزم‌حسینی گفت: اعتباری را به عنوان عیدی برای شیرخوارگاه مادر اختصاص می‌دهم و هر کاری از دستم برآید برای کودکان این مجتمع انجام می‌دهم.

انتهای پیام/80019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول