اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس:

مدیریت جهادی موجب خودکفایی کشور می‌شود

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: اقتصاد و فرهنگ در کنار یکدیگر موجب توسعه در بخش‌های مختلف می‌شود و مدیریت جهادی و عزم ملی کشور را به خودکفایی می‌رساند.

مدیریت جهادی موجب خودکفایی کشور می‌شود

صفر نعیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: اقتصاد بدون فرهنگ تولید و مصرف کارآمدی و توانایی در دنیای مدرن امروز معنا ندارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها به‌ویژه  میدان اقتصاد و توانمندی در این عرصه به فرهنگ پویا و توانمند نیاز دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کشور ما بدون تکیه و داشتن فرهنگ توانمند و قوی همراه با تدبیر و امید و برنامه‌ریزی علمی نمی‌تواند اقتصاد پویا و متحول داشته باشد.

وی نامگذاری امسال را نشانه دوراندیشی مقام معظم رهبری با درک وسیع موضوع دانست و یادآور شد: به همین دلیل امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند.

به گفته نعیمی‌رز، اقتصاد و فرهنگ در کنار هم موجب توسعه کشور در بخش‌های مختلف می‌شود و مدیریت جهادی و عزم ملی کشور را به خودکفایی می‌رساند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در حماسه سیاسی خوب عمل شد، خاطرنشان کرد: در بحث حماسه اقتصادی طبق فرمایش مقام معظم رهبری دولت خوب عمل نکرد.

این نماینده انجام کار کارشناسی دقیق و علمی را نیاز حماسه اقتصادی دانست.

انتهای پیام/84001/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول