اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله محمودی تاکید کرد

عزم ملی، همدلی مسئولان و مردم و مدیریت جهادی برای نیل به اقتصاد و فرهنگی پویا

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین بر عزم ملی، همدلی و همراهی مسئولان و مردم و مدیریت جهادی برای نیل به اقتصاد و فرهنگی پویا و مورد انتظار رهبری معظم انقلاب تاکید کرد.

عزم ملی، همدلی مسئولان و مردم و مدیریت جهادی برای نیل به اقتصاد و فرهنگی پویا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی به مناسبت فرارسیدن سال 1393 پیامی را خطاب به مردم کشور و شهرستان ورامین صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این پیام ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای ملت ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار منطقه دشت ورامین، بر عزم ملی، همدلی و همراهی مسئولان و مردم و مدیریت جهادی برای نیل به اقتصاد و فرهنگی پویا و مورد انتظار رهبری عزیز تاکید کرد.

امام جمعه ورامین در این پیام آورده است: حلول سال 1393 هجری شمسی را به همه مردم غیور، مومن و خداجو شهرستان ورامین تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم برای همه ملت ایران و به ویژه مردم دشت ورامین سالی پربرکت باشد.

آیت‌الله محمودی افزود: این که سال تحویل مقارن با شب جمعه و شب دعا و نیایش و اولین روز سال مصادف با روز جمعه و عید اسلامی شده است را می‌توان اتفاقی میمون و خوشایند دانست، از طرفی دیگر ایام سال جدید مقارن با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) گشته است، این تقارن نیز دارای پیام‌هایی برای ما و به خصوص بانوان مکرمه است، از جمله تاسی به شخصیت منحصر به فرد این بانوی بزرگوار در ولایتمداری، همسرداری، حجاب، ظلم‌ستیزی و ... در عین اولویت اول قرار دادن کانون خانواده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد: سال 93 سالی فاطمی است و اگر در رفتار و عمل خود نیز فاطمی باشیم، قطعا مشکلات پیش رو کوچک،  خرد و حل شدنی‌تر خواهند شد.

امام جمعه ورامین افزود: سال 1392 توسط مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده بود و همگی دیدیم مردم دلیر، وفادار و انقلابی ایران اسلامی با چه عزم راسخی پای صندوق‌های رای آمده و چشم جهانیان را خیره کرده و حماسه سیاسی را رقم زدند، این حماسه در 22 بهمن ماه کامل شد، جایی که دشمنان گمان می‌کردند تهدیدات و تحریم‌های آنان مردم را خسته و مردد خواهد نمود، لکن دیدیم خستگی برای ایرانیان بی معنی است.

وی ادامه داد: زمینه‌های حماسه اقتصادی نیز فراهم شد و با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقشه راه حرکت به سوی حماسه اقتصادی آماده شد، اقتصاد مقاومتی یعنی پویایی، تحرک و بالندگی اقتصاد با تکیه بر توان و پتانسیل داخلی، طوری که در برابر دشمنی‌های خارجی و شیطنت‌های بیگانگان استحکام خود را حفظ کند.

آیت‌الله محمودی در این پیام تاکید کرد: حماسه اقتصادی در حال وقوع است و برای وقوع آن نیازمند فکر، برنامه و زمان هستیم، رهبری عزیز با بینش خاص و ولایی خود به خوبی این مهم را دریافته و در نامگذاری سال 93 نیز مجددا به اهمیت اقتصاد اشاره کرده‌اند، البته  این پویایی در اقتصاد نیازمند عزم ملی آحاد مردم و مدیریت جهادی تمامی مدیران خرد و کلان است.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: مقوله مهم دیگر مقوله فرهنگی است، فرهنگ در واقع پایه و مبنای همه چیز است، اگر فرهنگ درست باشد اقتصاد، سیاست و دیگر زمینه‌ها فراهم خواهد شد، نگرانی‌های فرهنگی رهبری در اواخر سال 92 مطرح شد، نگرانی‌‌هایی که بیش از یک دهه قبل ایشان آن را  مطرح کرده بود و جدی گرفته نشد فلذا نیاز به جدی تر گرفتن فرهنگ هم توسط مسئولان با مدیریت جهادی و هم توسط آحاد مردم به وسیله امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اقدامات جهادی و عاشقانه تک تک مردم و مسئولان به خصوص مردم و مدیران منطقه شاهد شکوفایی و بالندگی فرهنگی در منطقه دشت ورامین و نیز کشور باشیم.

انتهای پیام/2462/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول