اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع):

با عزم ملی و مدیریت جهادی سد راه دشمنان در تحریم‌های اقتصادی می‌شویم

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه عزم ملی همان بسیج شدن تمام ملت ایران است، گفت: با عزم ملی و مدیریت جهادی سد راه دشمنان در تحریم‌های اقتصادی خواهیم شد.

با عزم ملی و مدیریت جهادی سد راه دشمنان در تحریم‌های اقتصادی می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، مهدی مهدوی نژاد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در طول فرمایشات سال های گذشته اظهار داشت: ایشان در سال گذشته حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح کردند و در سخنرانی ابتدای امسال فرمودند که حماسه سیاسی با انتخابات و راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه تحقق پیدا کرد.

وی ادامه داد: برای تحقق حماسه اقتصادی باید گام‌های موثری برداریم چرا که دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که در عرصه‌های پیچیده و دشوار در ابعاد مختلف نمی‌توانند با ایران مقابله کنند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) افزود: دشمنان امروز اقتصاد را به عنوان نقطه ضعف کشور ما در نظر گرفته‌اند و در حال افزایش فشار هستند.

وی با اشاره به عزم ملی یعنی بسیج شدن تمام مردم ابراز داشت: ملت ایران در دفاع مقدس، انقلاب و تهاجمات گوناگون دشمن ثابت کرده‌اند که می‌توانند یک عزم ملی و همه جانبه داشته باشند.

مهدوی‌نژاد به بسیج عمومی مردم یعنی یک تصمیم جدی و قاطع برای حرکت به این سمت با یک مدیریت جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی هم برای مردم این یک موضوع پیچیده نیست و ملت ایران بارها مدیریت جهادی را عملیاتی و اجرایی کرده‌اند و بارها در عرصه‌های مختلف نشان داده اند که می‌توانند مدیریت خوبی داشته باشند.

وی گفت: پرچمداران این عزم ملی مسئولین هستند که باید همانند این مردم انقلابی باشند و از آنها عقب نمانند تا با گام‌های موثر ایران را به قله‌های رفیع پیشرفت برسانند.

انتهای پیام/2258/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول