اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

مسئولان با مدیریت جهادی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند

استاندار قزوین گفت: مسئولان نظام با داشتن روحیه بسیجی و مدیریت جهادی می‌توانند اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند.

مسئولان با مدیریت جهادی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای هجرت بسیج سازندگی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان نظام با داشتن روحیه بسیجی در هر عرصه‌ای می‌توانند بیشتر مشکلات جامعه را برطرف کنند.

وی افزود: هر موقع که مدیران این روحیه را در دستور کار خود قرار دادند توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی برسند.

استاندار قزوین ادامه داد: مدیرانی که از روحیه جهادی و بسیجی دور شدند متأسفانه در کسب موفقیت‌ها کم‌رنگ بودند به همین دلیل داشتن روحیه یاد شده در عرصه مدیریتی می‌تواند موجب توسعه و رشد جامعه شود.

استاندار قزوین یادآور شد: مدیران و مسئولان نظام با داشتن روحیه بسیجی و مدیریت جهادی می‌توانند بیشتر مشکلات موجود در جامعه را برطرف کنند و همچنین اقتصاد مقاومتی را که از تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب است به خوبی در جامعه عملیاتی کنند.

روزبه با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی در گذشته با داشتن روحیه جهادی با کمترین امکانات می‌توانستند بهترین اقدامات را انجام بدهند، ابراز داشت: آنان اکنون با داشتن امکانات مطلوب باید برنامه‌های چشمگیرتری انجام بدهند.

استاندار قزوین اظهار داشت: مطمئناً آنان با داشتن روحیه بسیجی و اراده و پشتکار مضاعف می‌توانند اقدامات به‌سزایی را در راستای رشد و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم بردارند.

احیای روحیه بسیجی در دستگاه‌های اجرایی

وی احیای روحیه بسیجی در بین نیروها را در دستگاه‌های اجرایی مهمترین برنامه تربیتی و آموزشی بسیج سازندگی عنوان و بیان کرد: مدیران با داشتن این روحیه ناممکن بودن برخی اقدامات را عملیاتی می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز برای رفع مشکلات اقتصادی به شدت نیاز به روحیه یاد شده داریم تا بتوانیم بیشتر این مشکلات را در بین مردم برطرف کنیم بر این اساس باید مدیران و مسئولان خودشان را به این روحیه نزدیک کنند.

نیروهای بسیجی پروژه‌های روستایی و شهری را اجرا کنند

وی با بیان اینکه اجرایی کردن پروژه‌ها مشکلات و سختی‌هایی دارد، بیان کرد: باید با تعریف سازوکارهایی این مشکلات را برطرف کرد تا این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان محقق شوند.

استاندار قزوین اظهار داشت: مدیران عضو ستاد هماهنگی اردوهای هجرت بسیج سازندگی می‌توانند به پروژه‌های تعریف شده شهری و روستایی ورود پیدا کنند و با داشتن روحیه بسیجی و مدیریت جهادی این پروژه را به اتمام برسانند تا مردم از آثار و برکات مثبت آن برخوردار شوند.

وی تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص را از مهمترین مؤلفه‌های اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی برشمرد و گفت: مدیران باید به این مؤلفه توجه ویژه‌ای کنند تا بتوانند موفق باشند.

روزبه با اشاره به اینکه مشکل کشور ما کار نیست بلکه جوهره کار است، یادآور شد: هر فردی با داشتن روحیه جهادی و توانایی کار کردن می‌تواند با بهره‌گیری از فرصت‌ها موفق باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: مدیران و مسئولان نظام در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کنند از ایده‌ها و ابتکارهای جدید و نو استفاده کنند تا بتوانند در حوزه‌های مختلف خدمات مطلوبی به مردم انجام بدهند.

نیروهای بسیجی مشکلات دشت قزوین را بررسی کنند

این مسئول به دشت قزوین اشاره کرد و گفت: شبکه‌ای از نیروهای فعال بسیج سازندگی تشکیل شود و با بررسی مشکلات دشت قزوین، آنها را برطرف و این دشت را به نحو مطلوبی مدیریت کنند.

وی ادامه داد: این دشت ظرفیت‌های فراوانی دارد که با توجه به آن می‌توان بیشتر نیازهای کشاورزی و مواد غذایی مختلف مردم استان قزوین را برطرف و بخشی از تولیدات این دشت را به مناطق دیگر صادر کرد.

انتهای پیام/77009/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول