اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سایر مناطق کشور

اعزام بسیجیان گردان بقیةالله خلخال به مناطق جنوب

همزمان با سایر مناطق کشور بسیجیان گردان بقیة‌الله خلخال عازم مناطق جنوب شدند.

اعزام بسیجیان گردان بقیةالله خلخال به مناطق جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز همزمان با سایر مناطق کشور بسیجیان گردان بقیة‌الله اعظم شهرستان خلخال با یک دستگاه اتوبوس و در قالب یک کاروان مستقل عازم مناطق جنگی و عملیاتی جنوب شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: بسیجیان اعزامی از مناطق جنگی و عملیاتی جنوب هویزه، یادمان شهید چمران و یادمان شهید علم‌الهدی بازدید می‌کنند و در کنار آن برنامه‌های معنوی، فرهنگی و عقیدتی اجرا می‌شود.

 

 

 

حجت‌الاسلام عزیز‌الله عابدی افزود: تنها راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل دانش‌آموز و جوانان همین ترویج و توسعه کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی در شمالغرب و جنوب کشور است که دانش‌آموزان و بسیجیان پس از بازدید از این مناطق آموخته‌ها و شنیده‌های خود و آنچه که در این مناطق دیده‌اند به داخل خانواده، جامعه و مدرسه انتقال داده و سایر جوانان و دانش‌آموزان نیز با این فرهنگ آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دومین گروه کاروان راهیان نور خلخال قرار است چهارم فروردین ماه از محل سپاه ناحیه خلخال به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب اعزام شوند.

انتهای پیام/62008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول