اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه قزوین مطرح کرد

عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی قزوین در تأمین هزینه‌های راهیان نور

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان قزوین گفت: با وجود ابلاغی که از سوی استانداری به مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان شده، عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی در تأمین هزینه‌های راهیان نور منفی است.

عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی قزوین در تأمین هزینه‌های راهیان نور

عباس برزگر ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به تقسیم کاری که ستاد راهیان نور استان قزوین با دستگاه‌های اجرایی این استان انجام داده بود، هزینه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، قابل توجه نبود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان قزوین اضافه کرد: متأسفانه برخی از ادارات تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده‌اند و عملکرد منفی در این زمینه داشتند.

وی عنوان کرد: از شهرداران نیز تقاضا شد در صورت فراهم بودن شرایط، اتوبوس‌های مورد نیاز برای اعزام کاروان‌های راهیان نور را برعهده بگیرند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان قزوین تصریح کرد: در مجموع هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای اعزام متقاضیان سفر به راهیان نور مورد نیاز بود که با تقسیم‌بندی انجام شده هزینه زیادی بر هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی تحمیل نمی‌‌شد.

برزگر ابراهیمی گفت: با برگزاری جلساتی با حضور معاونان استاندار اقدام به توجیه مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران کرده و ابلاغ مأموریت شد.

برای اعزام 10 هزار نفر به راهیان نور بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان قزوین ابراز کرد: شهرداران شهرهای مجاور، فرمانداران، ادارات شهرستان‌ها و برخی از ادارات مانند جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش بسیار خوب همکاری کردند.

برزگر ابراهیمی اظهار داشت: اگر این توجه در مسئولان دستگاه‌های اجرایی وجود داشت که در این زمینه همکاری کنند، فرصت لازم برای همکاری را در اختیار دارند.

وی افزود: مهمترین مشکلی که در بحث تأمین هزینه‌ها وجود دارد، از جانب ادارات کل و سازمان‌های مرکز استان است، البته برخی از این ادارات کل مانند جهاد کشاورزی همکاری بسیار خوبی با ستاد راهیان نور داشتند.

اعلام سازمان‌هایی که با ستاد راهیان نور قزوین همکاری نداشتند به مردم

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان قزوین اضافه کرد: در پایان برنامه‌های راهیان نور پس از جمع‌بندی وضعیت همکاری ادارات و سازمان‌های دولتی با راهیان نور که امنیت، آسایش، پست و مقام آن‌ها مدیون این خدمات است، سازمان‌هایی که همکاری نداشتند به مردم اعلام می‌شود.

برزگر ابراهیمی خاطرنشان کرد: برخی از این سازمان‌ها و ادارات دولتی برای همایش‌هایی که در طول سال برگزار می‌کنند، مبالغ هنگفتی هزینه کرده، اما در کاری که عزت، عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی در گرو آن است، کم‌لطفی می‌کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم در آخرین جلسه‌ای که با حضور استاندار برگزار می‌شود، این مشکل مرتفع شده و تمام دستگاه‌های اجرایی با ستاد راهیان نور همکاری داشته باشند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان قزوین گفت: برای اعزام 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است که تاکنون همه آن محقق نشده و امیدواریم در این راستا تلاش بیشتری شود.

برزگر ابراهیمی یادآور شد: البته بقیه وعده داده‌اند که کمک می‌کنند و ما نیز امیدواریم به وعده خود عمل کرده و راهیان نور امسال نیز به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/77010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول