اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

افزایش 58 درصدی تقدیر از عملکرد پلیس قروه در سامانه 197

رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی منطقه قروه گفت: رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در شهرستان قروه در سال‌جاری 58 درصد افزایش یافته است.

افزایش 58 درصدی تقدیر از عملکرد پلیس قروه در سامانه 197

ایمانعلی عابدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 626 مورد تماس تلفنی با سامانه 197 این شهرستان برقرار شده است.

وی افزود: این میزان تماس در مقایسه مدت مشابه سال گذشته که 293 مورد بود، 113 درصد رشد داشته که این نشان از افزایش اعتماد مردمی نسبت به نیروی انتظامی و تحقق شعار «شما پلیس ما باشید» است.

عابدزاده گفت: از این میزان تماس تلفنی 267 مورد به منظور تقدیر از عملکرد پلیس، 268 مورد برای راهنمایی و پاسخگویی و 13 مورد پیشنهاد و 78 مورد انتقاد بوده است.

وی گفت: میزان تقدیر از عملکرد مردم از پلیس بر اساس آمار به ثبت رسیده در سامانه 197 شهرستان رشد 58 درصدی و میزان انتقاد کاهش 25 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین بخش تقدیر از عملکرد به حوزه وظیفه عمومی اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: پلیس راهور و کلانتری در رده‌های بعدی تقدیر و تشکر مردمی قرار دارند.

عابدزاده با اشاره به اینکه بخش راهنمایی و پاسخگویی به شهروندان سال گذشته فعال نبوده است، افزود: این بخش در سال‌جاری توانسته است راهنمایی لازم را درباره خدمات پلیسی و انتظامی و حوزه‌های اجتماعی به 268 نفر از شهروندان ارائه دهد.

وی گفت: شماره پیامک 3000197، صندوق پستی و صندوق انتقادات و پیشنهادات نصب شده در یگان‌های انتظامی آماده دریافت نظرات مردم شهرستان است.

این مسئول تصریح کرد: شهروندانی که مایل باشند می‌توانند به صورت حضوری گزارش‌های خود را با بازرسی شهرستان واقع در خیابان شریعتی، کوچه شهید آیینی در میان بگذارند.

عابدزاده با اشاره به سیستم نظارت همگانی گفت: هر پیامی که دریافت می‌شود نهایتاً تا 24 ساعت مورد بررسی قرار گرفته و به یگان‌های مرتبط با پیام انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی منطقه قروه ادامه داد: پیام‌هایی که ماهیت تقدیر، تشکر و انتقاد دارد به مدیران ارشد استان ارسال و پیام‌هایی که حاوی مضامین شکایتی هستند به بازرسی‌های مربوط ارسال می‌شود تا در حداقل زمان ممکن به مشکلات مردم رسیدگی شود.

وی با اشاره به دسته‌بندی پیام‌ها گفت: پیام‌ها به سه دسته آنی، فوری و عادی تقسیم می‌شود که پیام‌های آنی از چند ساعت تا حداکثر هفت روز پیام‌های فوری نهایتاً تا 20 روز و پیام‌های عادی نهایتاً تا 30 روز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

عابدزاده ادامه داد: جذب مشارکت مردمی ایجاد اعتماد عمومی و بسترسازی برای تصمیم‌گیری مناسب مسئولان از مهم‌ترین اهداف پلیس نظارت همگانی است.

رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی منطقه قروه ،سامانه 197 را تکیه‌گاه مطمئن برای مشارکت در تحقق امنیت پایدار دانست و اذعان داشت: افزایش تماس مردم با این سامانه، نشانگر مسئولیت‌پذیری و اهمیت مردم نسبت به وضعیت امنیت در شهرستان است.

انتهای پیام/79009/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول