اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم:

پلیس در خدمت‌رسانی به مردم شانه به شانه شهرداری حرکت کرده است

معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم گفت: پلیس راهور و نیروی انتظامی در خدمت‌رسانی به مردم شانه به شانه شهرداری حرکت کرده است.

پلیس در خدمت‌رسانی به مردم شانه به شانه شهرداری حرکت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسیح‌الله معصومی(س) یکشنبه‌شب در مراسم تقدیر از عوامل پلیس راهور و کلانتری شهرداری قم با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: شهرداری‌ها به واسطه خدمات عظیم و گسترده‌ای که در سطح شهرها ارائه می‌دهند و همچنین به واسطه جمعیت فراوانی که در محیط‌های شهری ساکن هستند بار عظیمی از مسئولیت‌ها را بر دوش دارند و در شهر قم به واسطه زائرپذیر بودن و خیل عظیم زائران این مسئولیت دوچندان است.

وی با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی، حمل و نقل عمومی و... در سطح شهر بیان کرد: در این عرصه برای خدمت‌رسانی به مردم برخی نهادها و سازمان‌ها به مدد شهرداری می‌آیند که پلیس راهور و نیروی انتظامی از آن جمله‌اند.

معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه پلیس راهور و نیروی انتظامی در خدمت‌رسانی به مردم شانه به شانه شهرداری حرکت کرده است، اظهار کرد: شهردار قم تاکید داشت که از زحمات پلیس راهور و نیروی انتظامی که در بخش‌های مختلف به کمک شهرداری آمده‌اند با برگزاری مراسمی تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در شهر قم خرد جمعی موجب رضایت شهروندان شده است، بیان کرد: شهروندان از خدمات ارائه شده اظهار رضایت می‌کنند و شهرداری توانسته است با کمک نهادهای مرتبط از جمله نیروی انتظامی و پلیس راهور ارتباط خوبی با مردم برقرار کرده و به مردم خدمات لازم را ارائه کند.

معصومی یادآور شد: با آغاز سال نو بخش عمده‌ای از مسافرین وارد شهر قم می‌شوند و به تبع آن حجم فعالیت نیروی انتظامی بالا می‌رود که امیدواریم سالی موفق را در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول