اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اردبیل خبر داد

استقرار 242 گشت خودرویی پلیس در جاده‌های اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در قالب طرح نوروزی پلیس 242 گشت خودرویی با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جاده‌های این استان مستقر شده و سلامت سفر هموطنان را تضمین می‌کنند.

استقرار 242 گشت خودرویی پلیس در جاده‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری صبح امروز در مراسم اعزام تیم‌های گشت پلیس راه اردبیل اظهار داشت: ما در نوروز 93 با بسیج تمامی امکانات و پرسنل خود تلاشمان را به کار گرفتیم تا یک رضایت‌مندی نسبی را در مردم با روان‌سازی ترافیک و ترددها ایجاد کنیم تا آرامش و ایمنی سفر در جاده‌ها برقرار و سلامت بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: ما با شعار «امنیت، سلامت و نشاط رهاورد نظم و قانون» در قالب اکیپ‌های خودرویی و موتوری تمامی جاده‌های استان را زیر پوشش قرار می‌دهیم و تلاشمان بر این است تا جلوی خطرات و تصادفات ناگوار در حد امکان و با رعایت ضوابط و مقررات از سوی رانندگان به حداقل برسد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل هدف از اجرای طرح را افزایش ایمنی عبور و مرور،‌ تامین رضایت‌مندی شهروندان، کاهش سوانح ترافیکی، رسیدگی فوری به تصادفات و کاهش تخلفات اعلام کرد و افزود: سعی‌مان بر این است تا با همکاری بیش از 6 دستگاه همراه در جاده‌های استان نظیر هلال احمر، راهداری، اورژانس و ... بتوانیم خدمات مناسبی را ارائه کنیم.

ظهیری محدوده اجرای این طرح را جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی اعلام کرد و یادآور شد: طرح پلیس تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و ما از ظرفیت همیاران پلیس، راهوران محلی و همچنین اکیپ‌های امداد خودرو استفاده خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد: پلیس راه با 75 تیم خودرویی و موتوری روزانه با گشت‌زنی 325 نفر و همچنین بهره‌گیری از 15 دستگاه دوربین نامحسوس تلاش می‌کند تا به یاری هموطنان بشتابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس راه استان اردبیل در پایان سخنان خود فعالیت 18 تیم خودرویی امداد جاده‌ای، فوریت‌های پزشکی، 52 تیم گشت خودرویی هلال احمر و 40 تیم گشت خودرویی امداد خودرو را در ایام نوروز 93 یادآور شد و ابراز داشت: در مجموع 242 گشت خودرویی در جاده‌های استان استقرار می‌یابند که قرار است روزانه یک هزار و 200 نفر در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/62003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول