اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ایلام:

پلیس لفظ مسئولم را جایگزین «مامور و معذورم» کرده است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: نیروی انتظامی از مرز مامور و معذورم عبور کرده و به درجه مجاهدی مسئولم ارتقا یافته است.

پلیس لفظ مسئولم را جایگزین «مامور و معذورم» کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام بهمن جوشقانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشویق افکار عمومی به سمت کارهای مثبت از جمله عملکردهای رسانه‌ها بوده که شایسته تقدیر و تحسین فراوان است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: رسانه‌ها اخبار را از منابع موثق دریافت کرده و به اطلاع همه آحاد مردم می‌رسانند که این کاری بزرگ و قابل افتخار است.

وی ادامه داد: بدون تحقیق و تفحص انتشار هر خبر و مطلبی جایز نبوده و رسانه‌های استان ایلام به این مهم توجه و عنایت خاصی دارند که قابل تحسین و سپاسگزاری است.

این مسئول اضافه کرد: بررسی و تحقیق در مورد صحت و سقم اخبار دریافتی از سوی رسانه‌ها وظیفه‌ای مهم و اساسی است که باید در دستور کار همگان قرار گیرد و اگر خبر دریافتی پس از بررسی صحت داشت آن را منتشر و اگر نداشت باید از انتشار آن خودداری کرد.  

جوشقانی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان ایلام خوشبختانه در طرح مسائل فرهنگی و اعتقادی که بر عهده سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی قرار دارد موفق عمل کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: آگاه‌سازی سیاسی و ارائه آموزش‌های ضمن خدمت و افزایش بصیرت دینی و سیاسی مختص کارکنان ناجا و خانواده‌های آنان از مهم‌ترین تلاش‌های عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ایلام بوده است.

وی ادامه داد: پیشتر شاید لفظ «مامور و معذورم» در نیروی انتظامی به کار برده می‌شد اما امروز افتخار داریم که به گفته مقام معظم رهبری «من مجاهد مسئولم» جایگزین این لفظ شده که جای بسی افتخار است.

انتهای پیام/2246/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول