اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

کشتارگاه غیربهداشتی سمنان باید تعطیل شود

استاندار سمنان گفت: تردیدی نیست که کشتارگاه غیربهداشتی سمنان باید تعطیل شود.

کشتارگاه غیربهداشتی سمنان باید تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد وکیلی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان که با حضور شمار زیادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های کارشناسی دریافتی، کشتارگاه ذبح دام سمنان مشکل بهداشتی دارد و باید تعطیل شود.

وی اضافه کرد: بحثی در زمینه تعطیلی این کشتارگاه وجود ندارد اما باید با استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی، کشتارگاهی استاندارد با رعایت تمام ضوابط و قوانین اجرایی و شرعی در سمنان احداث شود.

وکیلی گفت: در این زمینه باید توجه داشت که شهرستان‌های نزدیک سمنان نیز چه نیازهایی دارند و با طرحی کارشناسی و تخصصی در این بخش ورود پیدا کرد.

مشکل سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی برطرف شود

استاندار سمنان همچنین با اشاره به در پیش بودن سال جدید و افزایش حجم مسافرت‌ها به ویژه در مسیر تهران ـ مشهد اظهار داشت: مشکلاتی در برهه کنونی در سرویس‌های بهداشتی و مجتمع‌های بین‌راهی موجود در استان سمنان دیده می‌شود که باید با همکاری و هماهنگی همه مسئولان امر برطرف شود.

وکیلی ادامه داد: در راستای اجرای طرح‌های ملی در استان سمنان باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد و در همین مورد، ضرورت دارد تا شرایط و عامل نگهداری و نظافت سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی در استان سمنان مشخص شود.

وی تصریح کرد: طرح‌هایی که به صورت سراسری و ملی اجرا می‌شود، در استان سمنان نباید بدون کار کارشناسی و تخصصی به مرحله اجرا برسد تا بدون برنامه، بیت‌المال مسلمین به هدر نرود.

استاندار سمنان افزود: مجتمع‌های بین‌راهی باید به صورت متمرکز در سمنان راه‌اندازی و مجموعه از خدمات مورد نیاز مسافران و رانندگان به آنها ارائه شود نه اینکه شاهد باشیم به عنوان مثال در محور سمنان ـ فیروزکوه، دستگاه‌های مختلف اجرایی، امدادی، انتظامی و ... به صورت پراکنده مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول