اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

شهرستان اهر با یک میلیون واحد دامی کشتارگاه ندارد

فرماندار اهر ایجاد کشتارگاه‌های صنعتی گوشت قرمز را به دلیل موقعیت کشاورزی و دامی منطقه ضروری برشمرد، و گفت: این شهرستان با یک میلیون واحد دامی کشتارگاه صنعتی گوشت قرمز ندارد.

شهرستان اهر با یک میلیون واحد دامی کشتارگاه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه در منطقه بیش از یک میلیون رأس دام موجود است، اظهار کرد: ایجاد کشتارگاه صنعتی گوشت قرمز و ایجاد صنایع جانبی فرآورده‌های لبنی و گوشتی در توسعه منطقه، افزایش درآمد روستائیان و ایجاد اشتغال پایدار مؤثر است.

وی افزود: ایجاد شهرک دامپروری را در ساماندهی واحدهای دامی و تبدیل گاوداری‌های سنتی به صنعتی ضروری عنوان کرد و خواستار تدابیر وی‍ژه سازمان کشاورزی در تحقق این امر شد.

رئیس کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهر گفت: در سال‌های اخیر برای توسعه بخش کشاورزی در اهر بیش از 200 میلیارد تومان در بخش های مختلف اعم از سردخانه، بسته‌بندی و فرآوری‌های کشاورزی و طرح‌های توسعه این بخش هزینه شده است.

صدیقی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این کارگروه را استفاده بهینه و مناسب از آب‌های روان اعلام کرد و افزود: در این زمینه در پایاب سد ستارخان و سایر مناطق مستعد کشاورزی با ارائه تسهیلات و برنامه‌های تشویقی سیستم آبیاری قطره ای و تحت فشاربرای آبیاری باغات و اراضی کشاورزی ترویج شده است.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول