اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کارگروه سلامت سمنان خبر داد

احداث کشتارگاه صنعتی سمنان با اعتبار 45 میلیارد ریال

رئیس کارگروه سلامت سمنان از احداث کشتارگاه صنعتی سمنان با اعتبار 45 میلیارد ریالی در مدت 6 ماه خبر داد.

احداث کشتارگاه صنعتی سمنان با اعتبار 45 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه سلامت شهرستان سمنان با اشاره به اهمیت سلامت مردم در جامعه و لزوم ارتقای آن گفت: با توجه به نزدیکی به پایان سال و آغاز سال جدید، ضرورت توجه بیشتر دستگاه‏های عضو ستاد به مسائل بهداشتی و درمان و خدمت مناسب‏تر به شهروندان و مسافران نوروزی وجود دارد.

وی بیان داشت: با توجه به تصمیمات استانی مبنی بر تعیین 20 تا 23 اسفندماه مبنی بر هفته پاک‏سازی با مشارکت مردم و اقشار مختلف و سازمان‏های مردم نهاد نامگذاری شده تا شهر و محیط زندگی خود را برای استقبال از بهار آماده کنیم.

رئیس کارگروه سلامت سمنان از مردم شریف سمنان خواست تا در اجرای این طرح و پاک‏سازی محیط کل شهر و پارک‏ها و جاده‏ها همکاری و مشارکت فعالانه داشته باشند.

فرماندار سمنان در ادامه از احداث کشتارگاه صنعتی شهرستان سمنان توسط بخش خصوصی با اعتبار معادل 45 میلیارد ریال ظرف مدت 6 ماده خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقای بهداشت گوشت مصرفی مردم و ایجاد اشتغال و سرمایه‏گذاری جدید صورت پذیرفته است.

سعدالدین در ادامه به ارتقای بهداشت محیطی در مسکن مهر اشاره و تصریح کرد: جمع‏آوری نخاله‏های ساختمانی و آسفالت کامل خیابان‏ها و ایجاد فضای سبز در دستور کار شهرداری سمنان قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات موجود خواستار اولویت‏بندی مسائل مسکن مهر در کارگروه سلامت شهرستان شد.

فرماندار سمنان اطلاع‏رسانی و آموزش‏های عمومی به مخاطبان حوزه بهداشت و مردم را در ارتقای سطح بهداشت بسیار مهم تلقی و اظهار کرد: برخی از مشکلات بهداشتی سطح شهر ناشی از عدم اطلاع افراد است که باید این آگاه‏سازی صورت پذیرد.

انتهای پیام/2249/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول