اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر بیجار:

ایستگاه سلامت در کنار چادرهای راهنمای مسافران نوروزی ایجاد می‌شود

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیجار از برپایی ایستگاه سلامت در کنار چادرهای راهنمای مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

ایستگاه سلامت در کنار چادرهای راهنمای مسافران نوروزی ایجاد می‌شود

شهرام شیرعلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار از راه‌اندازی چادرهای سلامت در کنار چادرهای راهنمای مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی در شهرستان بیجار از 25 اسفندماه تا 17 فروردین‌ماه سال 93 ادامه دارد.

به گفته وی، راهنمایی مسافران نوروزی، توزیع بروشورهای حاوی پیام‌های سلامت و بهداشت، نقشه اماکن تاریخی، مذهبی و سیاحتی شهرستان‌های بیجار و همچنین پیام‌های ایمنی از برنامه‌های طرح راهنمای نوروزی این جمعیت است.

وی استقرار اکیپ فوریت‌های پزشکی در پایگاه نجف‌آباد به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات امدادرسانی به مسافران و مصدومان نوروزی را از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیجار عنوان کرد.

شیرعلیزاده همچنین از راه‌اندازی ایستگاه سلامت با هدف انجام آزمایش قند خون و فشار خون و توزیع بروشورهای بهداشتی در بین مسافران در راستای خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی این شهرستان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیجار در پایان از اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های ملی هلال‌احمر نام برد و گفت: این طرح با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای چند سال متمادی در ایام تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79015/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول