اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 15 اسفندماه

ایستگاه سلامت با غرفه عرضه مستقیم گیاه در کرج برپا می‌شود

همزمان با 15 اسفندماه ایستگاه سلامت با غرفه عرضه مستقیم گل و گیاه در کرج برپا می‌شود.

ایستگاه سلامت با غرفه عرضه مستقیم گیاه در کرج برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج، در این راستا در حاشیه برگزاری جشن درختکاری ویژه گرامیداشت آغاز هفته درختکاری، غرفه عرضه مستقیم گل و گیاه نیز در کرج برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش، همه ساله از 15 تا 21 اسفندماه به نام هفته درختکاری نامگذاری شده است که سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج مانند شهرداری دیگر کلانشهرها، برنامه‌های مختلفی را در راستای گرامیداشت این هفته برگزار می‌کند.

امسال نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به همت شهرداری کرج و اداره‌کل منابع طبیعی استان البرز با حمایت استانداری البرز و شورای اسلامی شهر کرج و مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، اتوبوسرانی و ... جشن ویژه درختکاری در کلانشهر کرج برگزار خواهد شد.

در این گزارش آمده است، قرار است که این جشن روز پنجشنبه 15 اسفندماه از ساعت 11 صبح در ضلع جنوب غربی میدان جمهوری با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شود؛ همچنین به مدت یک هفته از ساعت 10 تا 15 برنامه‌های هفته درختکاری در محل مذکور برگزار خواهد شد.

همچنین به همت سازمان پارک‌ها و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج طی هفته درختکاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، ترویجی، آموزش شهروندی، تفریحی و ورزشی، مسابقات مختلف عکاسی و نقاشی، ایستگاه سلامت (فشار خون و تست قند) در سطح شهر برگزار می‌شود.

طی این هفته غرفه عرضه مستقیم گل و گیاه اعم از گل‌های فصلی، آپارتمانی، کود و ادوات باغبانی نیز در میدان جمهوری برپا خواهد شد.

انجام نظرسنجی شهروندی درباره دغدغه‌های فضای سبز، برپایی ایستگاه‌های طرح هر خانه یک درخت و طرح آبیاری قطره‌ای منازل از دیگر برنامه‌های هفته درختکاری است.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول