اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هسته علمی پرستاری دانشگاه آزاد سبزوار صورت گرفت

استقرار 2 ایستگاه سلامت در سبزوار

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سبزوار از استقرار 2 ایستگاه سلامت توسط هسته علمی پرستاری این پایگاه خبر داد.

استقرار 2 ایستگاه سلامت در سبزوار

مجتبی عباس‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار گفت: این ایستگاه‌ها به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در یکی از پارک‌های سطح شهر مستقر شده است.

وی اضافه کرد: در این پایگاه‌های سلامت روزانه و در هر شیفت کاری بیش از 8 دانشجوی رشته پرستاری از بانوان و آقایان حضور دارند.

این مسئول ادامه داد: در این پایگاه‌ها خدماتی از جمله تست فشار خون، میزان قند خون، تعیین گروه خونی هر فرد، قد، وزن و تست BMI (توده عضلانی) افراد نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

عباس‌آبادی با بیان اینکه تلاش زیادی برای استقرار این ایستگاه سلامت صورت گرفته است، تصریح کرد: استقبال خوبی توسط مردم از این ایستگاه‌ها صورت گرفته است و روزانه به بیش از یک‌هزار تا یک‌هزار و 500 نفر خدمات ارائه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این ایستگاه‌ها به همت هسته علمی پرستاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار ایجاد شده است، گفت: این ایستگاه‌ها به مدت یک هفته در محل پارک باغ ملی سبزوار استقرار خواهد داشت.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول