اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خبر داد

استقرار ایستگاه‌های سلامت در سبزوار

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از استقرار ایستگاه‌های سلامت به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب و هفته سلامت در این شهرستان خبر داد.

استقرار ایستگاه‌های سلامت در سبزوار

رضا شهرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در محل دانشگاه آزاد اسلامی، میعادگاه نماز جمعه و سطح شهرستان در این هفته برپا شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف جمعیت هلال احمر اقدامات بشردوستانه و خدمات امدادی است این کار در همین راستا صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این پایگاه‌های سلامت با همت واحد داوطلبان، کانون دانشگاه آزاد اسلامی جمعیت هلال احمر سبزوار و انجمن علوم پزشکی دانشگاه آزاد برپا شده است.

این مسئول ادامه داد: در این پایگاه‌ها خدماتی از جمله تست فشار خون، میزان قند خون، تعیین گروه خونی هر فرد، قد، وزن و تست BMI (توده عضلانی) افراد نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

این کارشناس امداد و سوانح کشور در ارتباط با اهمیت سلامت در جامعه گفت: امروز جامعه‌ای می‌تواند فعال باشد که افرادش دارای سلامت جسمانی و روحانی باشند و این مسئله مهم نیازمند همکاری همه بخش‌هایی است که با این عرصه مهم سر و کار دارند.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول