اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل خبر داد

راه‌اندازی 4 ایستگاه سلامت نوروزی در اردبیل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی و با انجام ارائه خدمات به مردم چهار ایستگاه سلامت در استان اردبیل راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 4 ایستگاه سلامت نوروزی در اردبیل

محمد جعفرزاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طرح نوروزی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از 26 اسفند ماه آغاز شده و تا 16 فروردین سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت‌: در این مدت نیروهای فعال در مراکز اورژانس از اولین ساعات صبح تا شامگاه با استقرار در حاشیه جاده‌ها و مناطق شهری به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند و تلاششان بر این است تا امنیت سفر و آرامش مسافران بهتر و شایسته فراهم آید.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل از فعالیت دو اتوبوس آمبولانس در استان اردبیل به صورت شبانه‌روزی و فعالیت چهار ایستگاه سلامت به شکل ثابت در استان خبر داد و افزود: این چهار ایستگاه در سه راهی هیر، میدان مقدس اردبیلی و گردنه‌های صائین و حیران ارائه خدمات کرده و برای هموطنانمان در صورت نیاز امداد می‌رسانند.

جعفرزاده با یادآوری اینکه در یازده ماه سال جاری اورژانس در بیش از 23 هزار و 464 مورد ماموریت مشارکت کرده، یادآور شد: این خدمات در اولین ساعات و با دقت نظر بیشتر انجام شده و تلاش بر این بوده تا هموطنانمان بتوانند خدمات مطلوب و مناسب را دریافت کنند.

این مسئول از آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس در آستانه چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: ما در این ایام در کنار آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به مردم سعی خواهیم کرد تا خانواده‌ها را با توصیه‌های ایمنی آگاهی بدهیم تا مراقب فرزندان خودشان باشند و این سئوال را در چهارشنبه‌سوری داشته باشند که «‌فرزند من کجاست»

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اردبیل  در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: همشهریان باید مراقبت لازم را در چهارشنبه آخر سال انجام دهند تا خطرات و آسیب‌ها دامن خود آنها و فرزندانشان را نگیرد و با شادی و سرور ایام پایانی سال را سپری کنند.

انتهای پیام/62007/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول