اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان در مراسم معارفه فرماندار جدید نطنز:

اصولگرا و اصلاح‌طلب بودن در انتصابات دولت یازدهم مهم نیست

استاندار اصفهان در مراسم معارفه فرماندار جدید نطنز گفت: اصولگرا یا اصلاح‌طلب اصلاً مهم نبوده و آنچه اهمیت دارد، این است که ما مبلغ، مبشر و محقق شعارهای دولت و مطالبات مردم باشیم.

اصولگرا و اصلاح‌طلب بودن در انتصابات دولت یازدهم مهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، رسول زرگرپور ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار نطنز که ظهر امروز که با حضور امام جمعه نطنز، نماینده نطنز و بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در فرهنگسرای کوثر برگزار شد، اظهار کرد: لغت تکریم را جایگزین تودیع کردیم، زیرا که ما با کسی خداحافظی نکرده، بلکه از وجود افراد در جایگاه مناسب استفاده می‌کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در ابتدای سال مقام معظم رهبری نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای امسال برگزیدند، در حالی که بسیاری باور نداشتند که بار ارزشی و معنایی حماسه به واقع تحقق یابد، خاطرنشان کرد: در سال جاری که در روزهای پایانی آن به سر می‌بریم، با وجود شرایط سخت، تورم، بیکاری، عدم روابط با برخی کشورها و تحریم‌های هوشمندانه و به قول خودشان فلج کننده، باز هم پیش‌بینی مقام رهبری محقق شد.

وی گفت: حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه رقم خورد و با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب صورت پذیرفته، به لطف و کرم الهی، حماسه اقتصادی نیز تحقق می‌یابد زیرا مردم در 24 خرداد مطالبات جدیدی داشتند که دولت روحانی به خاطر هم‌خوانی بیشتر با مطالبات مردم، پیروز میدان شد.

زرگرپور با بیان اینکه گرایش اصولگرا یا اصلاح طلب اصلاً مهم نبوده و آنچه اهمیت دارد، این است که ما مبلغ، مبشر و محقق  شعارهای دولت و مطالبات مردم باشیم، تصریح کرد: بنابراین مدیرانی انتخاب شده و به کار گرفته می‌شوند که اهل اعتدال و عقلانیت باشند، زیرا می‌خواهیم لبخند امید را بر لبان مردم بنشانیم.

وی با بیان اینکه مشروط بر 4 ویژگی اعتدال، تخصص، کارآمدی و تعامل، اصل بر پایداری نیروها است، گفت: نطنزی‌ها و بادرودی ها و اهالی کویر به ذکاوت و هوشمندی شهرت داشته و شعرا و عرفای  بزرگی همچون ادیب نطنزی و شمس نطنزی را پرورانده‌اند، بنابراین درباره شهرستان نطنز بار بزرگی بر دوش ما است.

استاندار اصفهان از فرماندار جدید خواست تا درب فرمانداری را به روی همه باز گذاشته و به معنای واقعی فراجناحی عمل کند، به گونه‌ای که مردم از عملکرد وی رضایت داشته باشند و اظهار کرد: بهترین و زیباترین مکان در هر شهرستان باید مساجد و نمازخانه‌ها بوده و صدای اذان در میادین شهر طنین‌انداز شود.

وی در پایان از فعالیت‌ها و تلاش‌های سید امیر جعفری تقدیر و تشکر کرد و یوسف حسنی را به عنوان فرماندار جدید نطنز معرفی کرد.

انتهای پیام/63025/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول