اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بناب:

دولتمردان در انتصابات تعهد و امانتداری را لحاظ کنند

امام جمعه موقت بناب گفت: دولتمردان در انتصابات تعهد و امانتداری را لحاظ کنند.

دولتمردان در انتصابات تعهد و امانتداری را لحاظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام عبدالمجید باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های آیین شکوهمند نماز جمعه این شهرستان با اظهار نگرانی از ترویج برخی بدآموزی‌ها در پخش بعضی فیلم‌ها اظهار کرد: اگر در جمهوری اسلامی اسلامیت نباشد، هیچ کس مشروعیت ندارد.

وی با اشاره به احساس نگرانی در اظهارات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان و دردمندی ایشان از مسائل فرهنگی و همچنین آیات عظام مراجع تقلید قم که در دروس خارج خود به صورت پوشیده اظهار نگرانی کرده‌اند، افزود: مجلس خبرگان رهبری نیز در بیانیه پایانی نشست خود نگرانی‌های خود را از وضعیت فرهنگی حاکم بر کشور اعلام کردند.

امام جمعه موقت بناب اظهار کرد: ما نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مؤثر مسئولان امر در هر جبهه و سنگری که قرار دارند، نگرانی خود و مردم این شهرستان را اعلام و امیدواریم مسئولان به وضع فرهنگی کشور سر و سامان دهند.

باقری‌بنابی سپس با بیان اینکه رئیس‌جمهور قطعاً اهل عفاف و حجاب هستند گفت: از ایشان استدعا داریم نگذارند موضوع فرهنگ مغفول بماند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان بناب از دولتمردان خواست تا در انتصاب مدیران، استانداران و فرمانداران قطعاً دلسوزی، داشتن تعهد و امانتداری را در مسئولان انتصابی لحاظ کنند.

امام جمعه موقت بناب همچنین با انتقاد از کم توجهی دولت‌ها به مقوله فرهنگ خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچ کدام از دولت‌ها به مسئله فرهنگ اهمیت نداده‌اند و از تمام دولت‌ها در این خصوص گلایه داریم.

وی با تأکید بر اینکه تمام دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید در خصوص مسائل فرهنگی باید تأمین شود، تصریح کرد: داشتن درایت، امانتداری و دلسوزی باید دغدغه اصلی مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.

باقری‌بنابی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد قوه قضائیه، از مسئولان این قوه خواست با تصویب قوانین محکم قاطعانه با تهدیدکنندگان مسائل فرهنگی جامعه مقابله و برخورد کنند.

امام جمعه موقت بناب همچنین ضمن توصیه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توجه بیشتر به مسائل فرهنگی در جامعه، از رئیس جمهور و اعضای دولت خواست برای اقدامات مؤثر برای تأمین رفاه و آسایش مردم یک پنجم وقت خود را برای رسیدگی به مسائل فرهنگی کشور صرف نموده و حساسیت نشان دهند.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار از پرستاران خواست با الگوپذیری از حضرت زینب(س) در خدمت به بیماران به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

انتهای پیام/60001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول